Ειδικότερα, σε συνέντευξη του στον τηλεοπτικό σταθμό Action24, ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε ότι μπροστά στην ανείπωτη τραγωδία του σεισμού αφήνουμε ό,τι μας χωρίζει στην άκρη.
Σημείωσε την υποδοχή που επεφύλαξαν οι Τούρκοι στους Έλληνες διασώστες και τόνισε ότι: «Αυτή τη στιγμή πρέπει να σταθούμε όλοι δίπλα και στις δύο χώρες. Μην ξεχνάμε τα προβλήματα στη Συρία». Αναφέρθηκε στην πρόταση του Πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, να γίνει συντονισμένη προσπάθεια σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης και Ηνωμένων Εθνών, ώστε να πάνε διασώστες και στις πληγείσες περιοχές της Συρίας.
«Μιλάμε για μία απίστευτη τραγωδία. Εμείς έχουμε πολύ μεγάλη εμπειρία, ως χώρα σεισμόπληκτη. Η ΕΜΑΚ έχει μεγάλη εμπειρία. Οι άνθρωποι αυτοί βάζουν τη ζωή τους σε κίνδυνο για να σώσουν ζωές, γιατί καταλαβαίνουμε πόσο επικίνδυνη είναι η διαδικασία της διάσωσης σε ένα περιβάλλον που υπάρχουν ακόμη πολλοί μετασεισμοί», τόνισε ο κ. Καραμανλής.
Τα μεγάλα έργα και τα σχέδια υποδομών
Σε άλλο σημείο, ο Καραμανλής αναφέρθηκε στα μεγάλα project υποδομών, που υλοποιούνται όχι μόνο στην Αθήνα, στον Πειραιά και στη Θεσσαλονίκη αλλά και σε όλη την περιφέρεια, δίνοντας πολύ μεγάλη ώθηση στην ελληνική οικονομία. «Αν για κάτι είμαι περήφανος είναι διότι πολλοί μηχανικοί που έφυγαν τα χρόνια της κρίσης, πλέον, βλέπετε ότι επιστρέφουν» δήλωσε.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επισήμανε ότι έχουν στηθεί τα εργοτάξια για τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, προειδοποιώντας ότι οι προσφυγές στα Εξάρχεια, τελικά, μπορεί να οδηγήσουν σε καθυστερήσεις και σε μεγαλύτερο κόστος για τους Έλληνες φορολογούμενους.
Για το Μετρό της Θεσσαλονίκης
Όσον αφορά στο Μετρό Θεσσαλονίκης, ο κ. Καραμανλής σημείωσε: «Δείτε το σταθμό Δημοτικό Θέατρο στον Πειραιά, πόσο εντυπωσιακός είναι. Ο σταθμός Βενιζέλου θα είναι ακόμη πιο εντυπωσιακός» και τόνισε ότι γίνεται μία τεράστια προσπάθεια ώστε, παρά τις προσφυγές και παρά τις καθυστερήσεις, να ολοκληρωθεί το έργο μέχρι τα τέλη του 2023.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπενθύμισε ότι ο οδικός άξονας Πάτρα – Πύργος είχε σταματήσει επειδή η προηγούμενη Κυβέρνηση ήθελε να ευνοήσει συγκεκριμένο εργολάβο για να πάρει κανάλι. «Το έργο είχε κατατμηθεί και αυτό είναι ό,τι χειρότερο. Η εμπειρία δείχνει ότι κάθε φορά που σπάμε ένα έργο, το έργο αυτό δεν γίνεται», εξήγησε και υπογράμμισε: «Εμείς βρήκαμε λύση. Τα εργοτάξια στο Πάτρα- Πύργος τώρα λειτουργούν στο φουλ και το έργο αυτό πλέον έχει μπει σε ράγιες υλοποίησης. Το 2025 θα παραδοθεί και αυτό το κομμάτι των 77 χλμ στην Ολυμπία Οδό».
«Αυτά που είπαμε προεκλογικά τα κάναμε και με το παραπάνω μετεκλογικά»
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπενθύμισε ότι έχουν δημοπρατηθεί, τα τελευταία σχεδόν τέσσερα χρόνια, πάνω από 10 δισ. ευρώ έργα και έχουν συμβασιοποιηθεί περίπου 5 δισ. ευρώ έργα. Επισήμανε ότι μέχρι το 2030 υπάρχουν εξασφαλισμένες χρηματοδοτήσεις για 27,3 δισ. ευρώ έργα. Ανέφερε, ειδικότερα, ότι 188 έργα υποδομής θα φέρουν πάνω από 185.000 θέσεις εργασίας ετησίως.
«Αυτά που είπαμε προεκλογικά τα κάναμε και με το παραπάνω μετεκλογικά», τόνισε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε: «Ποτέ δεν δημοπρατήσαμε ένα έργο, χωρίς να έχουμε εξασφαλισμένη χρηματοδότηση».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr