Ειδικότερα, όπως τόνισε η ίδια, «το νομοσχέδιο προβλέπει πρόσθετα μέτρα για να ενισχύσουμε την ασφάλεια των παιδιών από τη μάστιγα του μπούλινγκ, το σχολικό εκφοβισμό».
Παράλληλα, σε άλλο σημείο της συνέντευξής της στον ΣΚΑΪ, η υπουργός σημείωσε ότι «δεν ξέρω ευρωπαϊκό ανάλογο στην τηλεκπαίδευση. Δεν ξέρω άλλη χώρα, όπως σήμερα η Ελλάδα, που να μπορεί να μεταφέρει σε μισή ή μια ώρα τη διαδικασία, έχει στηθεί ένας ολόκληρος μηχανισμός».
«Στη χώρα μας αυτές τις μέρες εκτυλίσσεται ένα ακραίο καιρικό φαινόμενο, σε κάποιες περιοχές ακόμα πιο έντονο. Επιτέλους έχουμε σύγχρονο κράτος που δεν διακόπτεται με αυτά τα ακραία καιρικά φαινόμενα. Τη Δευτέρα είχαμε 37.000 διαδικτυακές τάξεις, οι οποίες λειτούργησαν παρά τις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες.
Έχουμε πλέον ένα εκπαιδευτικό σύστημα που μπορεί να μεταπηδήσει σε διάστημα μιας ώρας από τη δια ζώσης εκπαίδευση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Λειτούργησε κανονικά χωρίς τεχνικά προβλήματα, με κάποιες εξαιρέσεις αν είχε διακοπές στο ρεύμα, αυτό πιστώνεται στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές».
Η τηλεκπαίδευση, συνέχισε η κ. Κεραμέως, έχει κρατήσει ζωντανή την εκπαιδευτική διαδικασία σε περιοχές με πολύ χιόνι όπως η Φλώρινα, ενώ επέκρινε τον τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκο Φίλη, που προέτρεψε τα παιδιά να κλείσουν τις οθόνες και να παίξουν στο χιόνι.«Θέλουμε το παιχνίδι είναι μέρος της ζωής, η εκπαίδευση δεν αποκλείει το παιχνίδι, γιατί δεν μπορείς να κάνεις τηλεκπαίδευση; Έχουμε τρίτη μέρα κλειστά σχολεία. Έχουμε ένα μηχανισμό που δεν επιτρέπει να διακόπτεται η εκπαιδευτική διαδικασία. Οι γονείς δουλεύουν, ποιος γονιός τα παρατάει και λέει ‘παιδιά τέσσερις μέρες παίζουμε’, τα παιδιά πρέπει να διατηρούν τη συνέχεια με την εκπαιδευτική διαδικασία». Κατηγόρησε τον κ. Φίλη για «άκρατο λαϊκισμό και λογική κοπάνας, ήσσονος προσπάθειας, και εξίσωσης όλων προς τα κάτω».
«Κανείς δεν λέει ότι η τηλεκπαίδευση μπορεί να υποκαταστήσει τη δια ζώσης εκπαίδευση» ξεκαθάρισε πάντως η υπουργός Παιδείας.
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
Σε ό,τι αφορά την πλατφόρμα για την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών η Νίκη Κεραμέως εξήγησε ότι γίνονται αμέσως τα ζεύγη αξιολογούμενου – αξιολογητή. «Ξεκινούν να καταθέτουν οι εκπαιδευτικοί τα στοιχεία τους το portfolio τους, όλα τα στοιχεία που αφορούν στην υπηρεσιακή τους πορεία, και ξεκινάει έτσι μετά από 41 χρόνια η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, που έχει πάρα πολλές φάσεις (συνέντευξη, ζωντανές παρακολουθήσεις στην τάξη κοκ) είναι το τρίτο επίπεδο.
Το πρώτο είναι η αξιολόγηση του σχολείου και το δεύτερο του εκπαιδευτικού συστήματος που ξεκίνησαν πέρυσι και συνεχίζονται».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr