Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Γεωργιάδης αφού αρχικά επισήμανε ότι εδώ θα δουλέψει ο ανταγωνισμός, στη συνέχεια ανέφερε ότι «σκοπός του καλαθιού είναι να μην ξεχειλώσουν πολύ τα προϊόντα» και εξήγησε το γιατί λέγοντας:
«Χθες το βράδυ αναγκάστηκα και πήρα μία – μία τις αλυσίδες τηλέφωνο γιατί πολλές είχαν στείλει πολλά περισσότερα από 51 προϊόντα. Όμως αν αυξηθεί πολύ ο αριθμός τους θα μειωθεί η δύναμη των αλυσίδων να κατεβάζουν τις τιμές κι εμάς ο κεντρικός μας στόχος είναι να φτιάξουμε έναν χώρο όπου οι καταναλωτές θα βρίσκουν πράγματι φτηνότερες τιμές για να καταφέρουν να μην υφίστανται τις συνέπειες του πληθωρισμού που υπάρχουν γενικά στην αγορά και είναι σχεδόν σε μεγάλο βαθμό αναπόφευκτες».
Παράλληλα, συνέχισε: «Άρα είμαστε πολύ φειδωλοί στο να αυξάνουμε τον αριθμο. Τώρα αν κάποια στιγμή μπορεί να φύγει το κοτόπουλο και μπει κάτι άλλο θα το δούμε. Κάθε εβδομάδα θα έχουμε αλλαγές. Το βασικό είναι σε αυτά τα 51 προϊόντα ο κόσμος να ξέρει -εφόσον τα επιλέγει- ότι κερδίζει λεφτά. Το βασικό είναι να ξέρει ο κόσμος που δεν τα φέρνει εύκολα βόλτα ότι κάπου θα βρει προϊόντα και για αυτόν».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr