Σχολιάζοντας το γεγονός ότι στην Ευρώπη είμαστε η 3η ακριβότερη χώρα σε ό,τι αφορά στην τιμή της βενζίνης, κάτι που οφείλεται κυρίως στη φορολογία, ενώ μέσα σε ένα μήνα έχουμε αύξηση στην τιμή της αμόλυβδης κατά 20 περίπου λεπτά, και απαντώντας στο αν υπάρχουν σκέψεις για μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης, ο κ. Γεωργιάδης ήταν ξεκάθαρος.
«Η μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης ή του ΦΠΑ στα καύσιμα θα είχε πολύ μεγάλο δημοσιονομικό κόστος, τεράστιο. Θα έστελνε και ένα άσχημο μήνυμα στις αγορές. Υπάρχει τεράστιο πρόβλημα ακρίβειας και επειδή υπάρχει έχουμε βάλει τόσα πρόστιμα, κάνουμε ελέγχους, έχουμε αυξήσει το βασικό μισθό, έχουμε μειώσει τις ασφαλιστικές εισφορές. Όλα τα μέτρα έχουν ληφθεί στη λογική να αυξηθεί το διαθέσιμο εισόδημα των συμπολιτών μας ώστε να αντιμετωπίσουν εν μέρει το πρόβλημα της ακρίβειας. Αν γινόταν να μειωθεί ο ειδικός φόρος κατανάλωσης, θα τον είχαμε μειώσει ήδη», είπε χαρακτηριστικά.
«Ο κ. Τσίπρας ως πρωθυπουργός αύξησε και τον ειδικό φόρο και το ΦΠΑ στα καύσιμα. Ο κ. Μητσοτάκης αντιθέτως δεν έχει αυξήσει κανέναν φόρο, έχει μόνο μειώσει», πρόσθεσε σχολιάζοντας τις προτάσεις της αντιπολίτευσης.
Τι θα γίνει με το Fuel Pass
Απαντώντας στο αν θα συνεχιστεί το μέτρο του Fuel Pass ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων εξήγησε ότι «Ο κ. υπουργός Οικονομικών έχει πει ότι εφόσον προκύψουν δημοσιονομικά περιθώρια και πιστεύει ότι θα προκύψουν, κάποια μέτρα στήριξης θα συνεχιστούν. Βούληση της κυβέρνησης είναι να βοηθήσει τον κόσμο στο μέτρο που μπορεί χωρίς να θέσει σε κίνδυνο τα δημοσιονομικά».
Αναφορικά με το ενδεχόμενο να υπάρξει μείωση του ΦΠΑ στα τρόφιμα, προκειμένου να βοηθούν οι καταναλωτές, ο κ. Γεωργιάδης είπε ότι «Η μείωση του ΦΠΑ στα τρόφιμα εξετάζεται. Είναι αρμοδιότητα του υπουργείου Οικονομικών. Δεν ξέρω τι θα γίνει».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr