Ο κ. Κικίλιας ανέφερε ως χαρακτηριστικά παραδείγματα, από την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας τις εταρείες Jet2 και easyjet οι οποίες παρουσιάζουν μεγάλη αύξηση διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων σε σχέση με το 2019, από την αγορά της Γερμανίας την TUI που προσδοκά να φέρει περίπου 3εκ. επισκέπτες, ενώ η Ελλάδα αποτελεί Νο1 προορισμό για τη γαλλική αγορά.
Επισήμανε τη σημασία της αγοράς των Η.Π.Α. καθώς οι απευθείας πτήσεις των αμερικάνικων αερογραμμών ξεκίνησαν νωρίτερα από ποτέ (7 Μαρτίου) και θα μεταφέρουν στην Ελλάδα περίπου 470.000 ταξιδιώτες.
“Η εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό αναβαθμίζεται διαρκώς, χώρα μας κερδίζει το στοίχημα της Ασφάλειας και της Εμπιστοσύνης και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνονται οι τουριστες” είπε ο υπουργός Τουρισμού, σημειώνοντας πως αυτό είναι έργο του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος με την αποτελεσματική αντιμετώπιση των μεγάλων κρίσεων διαμόρφωσε ένα ολικό rebranding της χώρας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr