Έτσι προωθείται όπως ανέφερε:
Πρώτον, απαγόρευση απότο 2030 της πώλησης νέων ΙΧ με κινητήρες εσωτερικής καύσης, που σηματοδοτεί την αυξημένη φιλοδοξία για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης. Ήση απαγόρευση πώλησης νέων «συμβατικών» ΙΧ προωθούν χώρες όπως η Ισλανδία, η Μεγάλη Βρετανία, η Σουηδία, η Νορβηγία, η Ιρλανδία, η Δανία, η Ολλανδία, η Γαλλία, η Σλοβενία και η Ισπανία. Να σημειωθεί ότι η Νορβηγία που είναι πρώτη στην προώθηση της ηλεκτροκίνησης έχει στόχο την απαγόρευση πωλήσεων νέων ΙΧ εσωτερικής καύσης το 2025.
Δεύτερον, ατο 2025 όλα τα νέα ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αλλά και το 1/3 των ενοικιαζόμενων οχημάτων θα πρέπει να είναι είτε ηλεκτρικά είτε οχήματα μηδενικών ρύπων. Σημειώνεται ότι το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας σχεδιάζει ένα ειδικό πρόγραμμα για τα ηλεκτρικά ταξί (σε σχέση με το γενικό πρόγραμμα προώθησης της ηλεκτροκίνησης «Κινούμαι Ηλεκτρικά»), με πόρους 40 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης, στο πλαίσιο του οποίου εκτιμάται ότι η επιδότηση θα υπερδιπλασιαστεί και θα ανέλθει σε
22.500 ευρώ, μαζί με την απόσυρση, από 10.500 ευρώ σήμερα.
Τρίτον, απαγόρευση εγκατάστασης καυστήρων πετρελαίου θέρμανσης σε νέα σπίτια από το 2023 όπου υπάρχει επαρκές διαθέσιμο δίκτυο φυσικού αερίου. Οι περιοχές θα καθοριστούν με απόφαση του ΥΠΕΝ, που θα εκδοθεί το αργότερο έως το τέλος του 2022.
Εθνικό Σχέδιο Δράσης Κυκλικής Οικονομίας 2021-2025
Επίσης χτες παρουσιάστηκε το Εθνικό Σχέδιο Δράσης Κυκλικής Οικονομίας περιλαμβάνει 71 δράσεις και εναρμονίζεται πλήρως με τους στόχους και τις δεσμεύσεις του αναθεωρημένου σχεδίου δράσης για την κυκλική οικονομία της ΕΕ. Λαμβάνονται υπόψη όλες οι νέες νομοθετικές εξελίξειςστην Ελλάδα, όπως ο νέος νόμος για τα απόβλητα, την εναλλακτική διαχείριση, τα πλαστικά μιας χρήσης καθώς και το Εθνικό Πρόγραμμα Πρόληψης Δημιουργίας Αποβλήτων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr