Ειδικότερα, ο υπουργός διαβίβασε την απάντηση που έλαβε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το ζήτημα, στην οποία αναφέρεται πως δεν είναι σαφές ποια θα ήταν η νομική βάση της Ευρωπαϊκής Ένωσης που επικαλείται το ελληνικό Κοινοβούλιο, η οποία θα επέτρεπε στην ελληνική Κυβέρνηση ή στις διοικήσεις της να απαιτήσουν αποζημίωση από τη Volkswagen στην περίπτωση του σκανδάλου Dieselgate.
Ο κ. Γεωργιάδης συνέχισε, λέγοντας πως "εφόσον σε κανένα σημείο της νομοθεσίας μας, σε κανένα σημείο των διαφημίσεων της Volkswagen στην Ελλάδα, κανένας καταναλωτής στην Ελλάδα δεν μπορεί να αγόρασε αυτοκίνητο με βάση αυτό το συγκεκριμένο ρύπο, αφού πουθενά δεν αναφερόταν αυτός ο συγκεκριμένος ρύπος. Δεν τεκμαίρεται από την υπηρεσία μας δυνατότητα αποζημίωσης από το κράτος."
Κατά τη δευτερολογία του δε, ανέφερε πως "ειδικά με τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες το ελληνικό δημόσιο έχασε πρόσφατα μία πολύ μεγάλη δίκη 100 εκατομμυρίων, όπου πήγαμε δύο μεγάλες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες βάσει της ελληνικής φορολογικής νομοθεσίας για απόκρυψη φόρων, όπως ίσως γνωρίζετε, και τα ελληνικά δικαστήρια δικαίωσαν τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες και επέβαλαν στο δημόσιο να πληρώσει 100 εκατομμύρια."
Αναφορικά με την ιδέα να δοθούν κίνητρα για να δημιουργηθεί στην Ελλάδα εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων ο υπουργός σχολίασε πως "είναι κάτι που μας έχει απασχολήσει και στο Υπουργείο Ανάπτυξης και στο Υπουργείο Περιβάλλοντος. Και κάναμε μία πρώτη συζήτηση με μεγάλες εταιρίες και με τη Volkswagen, όχι μόνο με την Volkswagen, που ασχολούνται με αυτό το ζήτημα για να δούμε τις πιθανότητές μας.
Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές σε αυτή τη ζωή. Αυτή τη στιγμή πιθανότητες να φτιαχτεί τέτοιου τύπου εργοστάσιο στην Ελλάδα είναι σχεδόν στο μηδέν. Ο λόγος είναι ότι η αγορά η ελληνική είναι πάρα πολύ μικρή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Κανένας δεν φτιάχνει εργοστάσιο σε μία χώρα με μηδενική εσωτερική αγορά."
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr