Ο υφυπουργός Ανάπτυξης έκανε έκκληση να προλάβουν κόσμο τα σούπερ μάρκετ ώστε να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες ωραρίου. «Είναι ευκαιρία σε μια στιγμή που η ανεργία αυξήθηκε να στηριχθεί ο κόσμος της εργασίας» είπε, υπογραμμίζοντας ότι σε συνεργασία με το Υπ. Εργασίας υπάρχει στενή εποπτεία για την τήρηση της εργασιακής νομοθεσίας. Σημειώνεται ότι με τις τελευταίες έκτακτες νομοθετικές ρυθμίσεις δεν είναι υποχρεωμένοι οι εργοδότες να δηλώνουν ακριβώς στην ΕΡΓΑΝΗ τις ώρες απασχόλησης του προσωπικού, κάτι που γεννά αμφιβολίες για το εάν οι υπερωρίες στις αλυσίδες λιανικής δηλώνονται κανονικά.
Πάντως, για τη στήριξη της λειτουργίας των σούπερ μάρκετ οι αλυσίδες προβαίνουν αφενός σε διευθετήσεις του ωραρίου κάθε εργαζόμενου αλλά και σε προσλήψεις. Ήδη, η αλυσίδα METRO αποφάσισε να προχωρήσει άμεσα στην πρόσληψη 200 ατόμων για την κάλυψη αναγκών της και δη για την καλύτερη λειτουργία του online καταστήματός της.
Παράλληλα, στη χορήγηση έκτακτης παροχής ποσού ύψους 1,8 εκατ. ευρώ σε όλους τους εργαζομένους, ανεξαρτήτως βαθμίδας, προχωρά η διοίκηση της Lidl Ελλάς.
Το ποσό θα επιμερισθεί αναλογικά με τη μορφή διατακτικών σίτισης στους περισσότερους από 6000 εργαζομένους. «Σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνουμε όλοι μας, νιώθουμε εντονότερη από ποτέ την ανάγκη να αναγνωρίσουμε την αφοσίωση όλων για τη γρήγορη και αποτελεσματική προσαρμογή στις νέες συνθήκες. Οφείλουμε τεράστια ευγνωμοσύνη σε όλους τους εργαζομένους της εταιρίας μας για την υπερπροσπάθειά τους και ειδικά σε εκείνους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή, τα 225 καταστήματα και τα 5 εφοδιαστικά κέντρα της Lidl Ελλάς στην Ελλάδα. Συμπαραστεκόμαστε σε όλους τους ανθρώπους της εταιρίας μας με οποιονδήποτε τρόπο μπορούμε. Για αρχή, επιβραβεύοντας την προσπάθεια αυτή όχι μόνο με λόγια, αλλά με πράξεις», ανέφερε σχετικά o Ιάκωβος Ανδρεανίδης, Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς.
Συνεργασίες με delivery
Σε νέα ρότα μπαίνει και η λειτουργία των αλυσίδων με ενίσχυση του On line αλλά και με συνεργασίες με εξωτερικούς παρόχους για τη διανομή των προϊόντων τους μιας και ήδη έχει σε πολλές περιπτώσεις παρατηρηθεί αδυναμία έγκαιρης παράδοσης των ψηφιακών ή τηλεφωνικών παραγγελιών των πελατών.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr