Ο κ. Πλακιωτάκης τόνισε ότι «η Ελλάδα, που ηγείται της παγκόσμιας ναυτιλίας, παραδοσιακά είναι μια χώρα φιλική προς τον αραβικό κόσμο, εξυπηρετώντας τις μεταφορικές ανάγκες των μεγαλύτερων πετρελαιοπαραγωγικών χωρών».
Τόνισε ότι «με το πέρασμα των ετών, η ελληνική ναυτιλία στηρίζει σταθερά την ανάπτυξη» ενώ ανέφερε ότι «τα λιμάνια της Ελλάδας θα μπορούσαν να αποτελούν ατμομηχανές ανάπτυξης για τη χώρα».
Πρόσθεσε επίσης, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, ότι η εθνική λιμενική πολιτική αναθεωρείται και θα προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση των 10 περιφερειακών λιμανιών που λειτουργούν με τη μορφή της Ανώνυμης Εταιρείας (Αλεξανδρούπολης, Ελευσίνας, Λαυρίου, Ραφήνας, Ηγουμενίτσας, Κέρκυρας, Καβάλας, Βόλου, Πάτρας και Ηρακλείου), ενώ συμπλήρωσε ότι η περίπτωση κάθε λιμανιού θα εξεταστεί ξεχωριστά, με σκοπό να αποφασιστεί το σωστό μοντέλο ιδιωτικοποίησης και ανάπτυξης.
Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής έκανε ειδική αναφορά στο λιμάνι του Πειραιά και στην επένδυση της COSCO, αναλύοντας το νέο Master Plan, αλλά και στις επενδύσεις που προχωρούν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
«Η ελληνική οικονομία, πλέον, μπαίνει σε τροχιά ανάπτυξης. Βγήκαμε ξανά στις αγορές. Η αναβάθμιση του αξιόχρεου της χώρας από τους διεθνείς οίκους αξιολόγησης έχει ξεκινήσει και θα συνεχιστεί. Η ελληνική κοινωνία ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία. Η κυβέρνησή μας αναζητά και προωθεί τις επενδύσεις. Η Ελλάδα βγαίνει από την κρίση και προσφέρει επενδυτικές ευκαιρίες» δήλωσε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr