Αυτό, όπως είπε, έθεσε και στη συνάντηση που είχαν με τον υπουργό Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα με τους εκπροσώπους των θεσμών.
«Είπαμε στην τρόικα ότι εμείς θέλουμε η Εγνατία να παραχωρηθεί αλλά πρέπει να γίνει αυτό με όρους διαφάνειας και όρους οι οποίοι είναι λογικοί και έχουν κάποια ορθολογικότητα. Δηλαδή δεν μπορούμε ξαφνικά έναν αυτοκινητόδρομο που έχει τα προβλήματα που έχει, που έχει να συντηρηθεί πάρα πολλά χρόνια, που δεν έχει ΣΕΑ, να πάμε και να διπλασιάσουμε ξαφνικά το κόστος των διοδίων. Θα βάλουμε τα διόδια, αλλά η αύξηση θα είναι ορθολογική. Και αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε μία τέτοια διαπραγμάτευση με το ΤΑΙΠΕΔ και με την καινούργια ηγεσία της Εγνατίας Α.Ε.» τόνισε ο υπουργός μιλώντας στον Alpha
Ο κ. Καραμανλής πρόσθεσε ότι: «Η κυβέρνηση του Σαμαρά 2012-15 είχε συμφωνήσει με την τρόικα στη λειτουργία 18 σταθμών διοδίων. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ σχεδόν τους διπλασίασε και μάλιστα φτάσαμε στο σημείο να έχουν κατασκευαστεί σταθμοί διοδίων, αλλά παίζαμε το κρυφτούλι με τους θεσμούς και ενώ τους κατασκευάζαμε τους σταθμούς διοδίων, ενώ είχαμε υπογράψει τις ΚΥΑ, τελικά οι σταθμοί διοδίων ποτέ δεν λειτούργησαν. Και ρίξαμε το μπαλάκι 5 μέτρα πιο μπροστά στην επόμενη κυβέρνηση».
Για τις απεργίες στις αστικές συγκοινωνίες Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε ότι «υπάρχει μία διαπραγμάτευση που γίνεται μεταξύ του Υπουργείου και των αστικών συγκοινωνιών, δηλαδή του ΟΑΣΑ, στην Αθήνα για τις συμβάσεις εργασίας οι οποίες εμείς έχουμε δεσμευθεί ότι θα τις τηρήσουμε και θα τις τιμήσουμε διότι άλλοι, επί 4,5 χρόνια, αυτοί που παριστάνανε τους δημοκράτες και τους αριστερούς και αυτοί που παριστάνανε ότι είναι κοντά στους εργαζόμενους, επομένως στην ουσία δεν τις τηρούσαν. Αύριο μάλιστα υπάρχει και σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου για αυτά τα θέματα διότι είμαστε μία κυβέρνηση, που και τις δεσμεύσεις μας θέλουμε να υλοποιήσουμε, αλλά πρέπει να καταλάβουν και όλοι ότι μέσα σε τρεις μήνες δεν μπορούμε με ένα μαγικό ραβδάκι να διορθώσουμε όλα τα κακώς κείμενα του παρελθόντος».
Για την ανανέωση του στόλου των λεωφορείων ο Υπουργός ανέφερε ότι «ο διαγωνισμός θα είναι έτοιμος εντός εξαμήνου και θέλουμε μέσα στους επόμενους 12 με 18 μήνες να δούμε καινούργια λεωφορεία στους δρόμους των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης για την αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τον πολίτη. Είμαστε -πρόσθεσε- σε επικοινωνία και σε επαφή με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων που θα χρηματοδοτήσει ένα μεγάλο κομμάτι αυτού του διαγωνισμού και για πρώτη φορά θα δούμε και ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, ηλεκτροκίνηση σε κάποια λεωφορεία στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr