Μιλώντας στο ραδιόφωνο του Alpha, o κ. Σπίρτζης επανέλαβε ότι η Αττική Οδός είχε γνωστοποιήσει τον Δεκέμβριο του 2018 στο υπουργείο την πρόθεσή της για αυξήσεις, ωστόσο, μετά από διαβούλευση, τις ανακάλεσε και παράλληλα ξεκίνησε διαπραγμάτευση για τη μείωση των διοδίων. Όπως ξεκαθάρισε ο υπουργός, παρότι όλο αυτό το διάστημα γινόταν προσπάθεια για μείωση των διοδίων σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους της χώρας με επέκταση του φυσικού αντικειμένου, στην περίπτωση της Αττικής Οδού αυτό δεν ήταν δυνατό να γίνει για δύο λόγους: Ο πρώτος έχει να κάνει με το χρόνο λήξης της σύμβασης, στη χειρότερη περίπτωση το 2024 και στην καλύτερη εντός του έτους, αλλά και λόγω των πολύ δυσμενών όρων της σύμβασης σε σχέση με τις υπόλοιπες συμβάσεις των αυτοκινητοδρόμων.
Έτσι, λοιπόν, η πιο συμφέρουσα λύση για το ελληνικό Δημόσιο, σύμφωνα με τον υπουργό, αφορά ένα νέο διαγωνισμό με πρόβλεψη σιδηροδρομικών και οδικών επεκτάσεων προς το λιμάνι του Λαυρίου, τη Ραφήνα, τη σύνδεση της Λεωφόρου Κύμης με την Εθνική Οδό, την επέκταση στις Δυτικές συνοικίες και τη σύνδεση της Λεωφόρου Κατεχάκη με τη Βουλιαγμένη. Ο κ. Σπίρτζης εξέφρασε την εκτίμηση ότι υπάρχει σχετική ωριμότητα, καθώς η Αττική Οδός είχε αναλάβει, πριν πολλούς μήνες, την υποχρέωση να εκπονήσει αυτές τις μελέτες και να τις παραδώσει στο υπουργείο, κάτι όμως που η εταιρεία δεν έκανε, παρότι αυτές είναι έτοιμες, και προχώρησε σε μια πράξη που, όπως είπε ο υπουργός, δεν αρμόζει στους όρους καλής συνεργασίας όταν μέσα στη προεκλογική περίοδο, χωρίς καμία ειδοποίηση, προχώρησε στην ανακοίνωση αύξησης των διοδίων, θέλοντας να προκαταλάβει και τις αυξήσεις του Ιανουαρίου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr