Όπως υποστηρίζει το Υπουργείο Οικονομικών, το μόνο που απομένει είναι να επιτεθούν στην κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, η οποία το 2011 μεταβίβασε τόσο το 30% των μετοχών της Εταιρίας Αεροδρομίου στο ΤΑΙΠΕΔ όσο και το δικαίωμα παράτασης της σύμβασης. Αναφέρει, επίσης, πως αναμένεται να καταγγείλουν και τον κ. Β. Βενιζέλο, τότε υπουργό Οικονομικών που εισηγήθηκε στην αρμόδια διυπουργική επιτροπή τη σχετική απόφαση (ΦΕΚ Β΄ 2061/16.09.2011). Κατηγορεί το ΚΙΝΑΛ για άγνοια των πραγματικών δεδομένων καθώς τάσσεται υπέρ της προκήρυξης ανοιχτού διαγωνισμού για την παράταση. «Τώρα, πώς μια υφιστάμενη σύμβαση μεταξύ δύο μερών μπορεί να παραταθεί με προκήρυξη ανοιχτού διεθνούς διαγωνισμού από το ένα μέρος, είναι κάτι που μόνο το ΚΙΝΑΛ μπορεί να εξηγήσει», αναφέρουν χαρακτηριστικά πηγές του ΥΠΟΙΚ.
Ακόμα, όπως σημειώνουν στο ΥΠΟΙΚ, το ΚΙΝΑΛ αναφέρεται στις «επιπτώσεις που θα έχει στην αξία του 30% των μετοχών που κατέχει το ΤΑΙΠΕΔ, οι οποίες προβλέπεται να βγουν άμεσα προς πώληση, όταν οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος υποψήφιος αγοραστής των μετοχών, θα γνωρίζει ήδη ότι έχει εκχωρηθεί το management του ΔΑΑ για 20 χρόνια. Δεν χρειάζεται καν να είναι κάποιος πρωτοετής σε οικονομική σχολή για να καταλάβει ότι η αξία μιας εταιρείας με διάρκεια ζωής έως το 2046 είναι μεγαλύτερη από την αντίστοιχη μιας εταιρείας με διάρκεια ζωής έως το 2026».
Σύμφωνα με το ΥΠΟΙΚ, το ΚΙΝΑΛ θεωρεί την παράταση της σύμβασης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών ως ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα της Μεταπολίτευσης. «Έτσι θα είναι όταν έχουν δώσει έγκριση δύο γενικές διευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής – που επαναλαμβάνουμε ότι η κυβέρνηση έθεσε ως προϋπόθεση για την ολοκλήρωση της σύμβασης - αλλά και το Ελεγκτικό Συνέδριο. Τελικώς, το πραγματικό σκάνδαλο για το ΚΙΝΑΛ είναι το γεγονός ότι ένα τόσο μεγάλο έργο υλοποιήθηκε σύμφωνα με όλες τις διαδικασίες κι όχι όπως είχαν οι ίδιοι μάθει να κλείνουν τις δουλειές...».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr