Μιλώντας στον ΣΚΑΙ, ο κ. Μαυραγάνης τόνισε πως «ο κόσμος παρανόησε», όμως αναγνώρισε ότι πιθανόν να ευθύνεται και το κράτος. Πρόσθεσε όμως ότι ΟΑΣΑ βγάζει ανακοινώσεις καθημερινά στο Μετρό για το θέμα. «Ευθύνονται οπωσδήποτε και οι δυο πλευρές σε μια παρανόηση, άρα και εμείς» είπε.
Ο υφυπουργός δήλωσε ότι ο αρχικός σχεδιασμός του υπουργείου Μεταφορών ήταν η όλη διαδικασία να γίνεται διαδικτυακά, ωστόσο το απαγόρευσε η Αρχή Προστασίας Δεδομένων, λέγοντας ότι από αυτή την πηγή τα προσωπικά δεδομένα είναι τρωτά.
Παραδέχθηκε δε, ότι για την επέκταση της διάρκειας μηνιαίας κάρτας έως τα μέσα Νοεμβρίου «θα χαθούν κάποια χρήματα», αλλά και ότι το σύστημα με τα εισιτήρια έχει πρόβλημα.
«Δεν λήγει η προθεσμία για εισιτήριο και κάρτα στις 15 Νοεμβρίου λήγει η ισχύς της μηνιαίας κάρτας του Οκτώβριου. Οποτεδήποτε Νοέμβριο, Δεκέμβριο, Φεβρουάριο όποτε μπορεί να βγάλει κανείς ηλεκτρονικό εισιτήριο» αποσαφήνισε.
Ο Νίκος Μαυραγάνης δήλωσε ακόμα ότι από το Φεβρουάριο γινόταν η διαδικασία μετάβασης «στη νέα εποχή», άλλα μόλις έκανε την ανακοίνωση ο υπουργός (Χρήστος Σπίρτζης), έτρεξαν όλοι…». «Μπορεί να μην το είπε καλά ο υπουργός» σημείωσε.
«Τα χάρτινα θα ακυρώνονται κανονικότατα στα ακυρωτικά μηχανήματα όσο υπάρχουν, θα μπορούν να τα χρησιμοποιούν οι πολίτες όσο υπάρχει ροή, σε όσους ξεμείνουν θα μπορούν τα συμβατικά εισιτήρια να ανταλλάσσονται με καινούρια στα γραφεία του ΟΑΣΑ» εξήγησε ακόμα.
«Όσοι έχουν παλαιά κάρτα θα μπαίνουν από ανοιχτό σημείο, μέχρι να ανταλλάξουν τις παλιές με τα νέες θα μπαίνουν με τις παλιές» είπε ακόμα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr