Ο υπουργός Ναυτιλίας μιλώντας στον ΣΚΑΙ υποστήριξε πως «τώρα είμαστε στο σημείο της αναμέτρησης με την αποτελεσματικότητα της προσπάθειας απορρύπανσης. Η προσπάθεια έχει εξαιρετικά γρήγορα αποτελέσματα και ξανασημειώνω πως δεν έχουμε χρησιμοποιήσει πουθενά χημικά. Σε ένα μήνα θα κάνουμε την πρώτη ουσιαστική αποτύπωση των προσπαθειών μας».
Σε ερώτηση για την απόδοση ευθυνών μετά το ατύχημα ο κ. Κουρουμπλής τόνισε: «κι εγώ έχω απορίες για το τι έχει τελικά συμβεί με την υπόθεση της βύθισης. Όποια στοιχεία έχω στη διάθεσή μου τα στέλνω στον εισαγγελέα. Η προσπάθεια αυτή τη στιγμή επικεντρώνεται στην συγκέντρωση στοιχείων και γίνεται από τρεις διαφορετικές αρχές. Ψάχνουμε όλα τα στοιχεία. Καταθέτουμε άμεσα τροπολογία πλου η οποία θα περιορίζει την διάρκεια ζωής των αντίστοιχων πλοίων».
Όσον αφορά τις έρευνες σημείωσε πως έχουν ξεκινήσει από τις Αρχές από την πρώτη μέρα: «Ήμασταν εξαιρετικά άτυχοι γιατί το πλοίο βούλιαξε νύχτα και μετέφερε μαζούτ. Το πλοίο βούλιαξε στις 3 τα ξημερώματα και οι εργασίες ολοκλήρωσης τοποθέτησης των φραγμάτων έγινε στις 10 παρά 20 στις 10 ξεκίνησε η στεγανοποίηση του πλοίου. Τη Δευτέρα το πρωί είχε περιοριστεί στο 95%. Από τις 3 μέχρι να τοποθετηθούν τα φράγματα υπήρχε διαρροή οπότε και ναι δημιουργήθηκε πετρελαιοκηλίδα μεγάλης έκτασης».
Ο υπουργός Ναυτιλίας σημείωσε επίσης οι 1819 τόνοι πετρελαίου που μετέφερε το συγκεκριμένο πλοίο είχαν φορτωθεί παρουσία τελωνειακών αρχών από τα ΕΛΠΕ αλλά άφησε αιχμές για το πρότερο «επιχειρηματικό βίο» της πλοιοκτήτριας εταιρείας χωρίς παρά ταύτα να μπει σε λεπτομέρειες.
Επίσης σε παρέμβαση του ο δήμαρχος Γλυφάδας σημείωσε πως «ειδικά τις πρώτες ημέρες δεν κοιμηθήκαμε λεπτό και καταθέσαμε την ψυχή μας για να μην μαυρίζουν από πετρέλαιο οι περιοχές μας. Ενημερώθηκα την Τετάρτη το πρωί από τον λιμενάρχη Σαρωνικού και την Τετάρτη το βράδυ μιλήσαμε με τον Υπουργό. Όλη η Ελλάδα μπορεί να με βρει στο κινητό μου».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr