Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
«Σε αυτούς τους καιρούς – όταν ο πειρασμός να απαντήσουμε στις κρίσεις της παγκοσμιοποίησης με απομόνωση και προστατευτισμό, ορθώνοντας τείχη – η πρωτοβουλία αυτή αναδεικνύει ένα όραμα διασύνδεσης, συνεργασίας, και διαλόγου από την Ευρώπη ως την Ασία, αλλά και σε άλλα μέρη του κόσμου.
Σε αυτό το πλαίσιο, πιστεύουμε πως εξελίσσεται σε όχημα για επέκταση της οικονομικής ανάπτυξης, του εμπορίου και των επενδύσεων, κρίσιμο για τη μεγιστοποίηση των επενδυτικών συνεργειών και την αναβάθμιση του εμπορίου, των μεταφορών, των δικτύων ενέργειας και τηλεπικοινωνιών».
Ο ίδιος εμφανίστηκε υποστηρικτικό της Κινεζική διείσδυσης στην ΕΕ «Επιπλέον, είμαστε πεπεισμένοι πως ο συντονισμός με άλλα περιφερειακά πλαίσια συνεργασίας, όπως το Asia-Europe Meeting, την Πλατφόρμα Διασύνδεσης ΕΕ-Κίνας ή την China-Europe Land-Sea Express Route, θα προσθέσει περαιτέρω αξία στην πρωτοβουλία. Καθώς, βεβαίως, προωθείται πάντοτε ένα διεθνές σύστημα εμπορίου που βασίζεται σε κανόνες, διαφανές, και χωρίς αποκλεισμούς, με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου στον πυρήνα του.
Ιδιαίτερα σημαντικό για εμάς είναι το γεγονός ότι οι στόχοι της Πρωτοβουλίας «Μια Ζώνη, ένας Δρόμος» συμβαδίζουν με τους δικούς μας περιφερειακούς οικονομικούς στόχους. Και η δυναμική, συνεκτική, στρατηγική εταιρική σχέση μας με την Κίνα θέτει στιβαρή βάση να εργαστούμε σε αυτή την κατεύθυνση.»
Κέντρο ναυτιλίας τουρισμού η Ελλάδα
«Η Ελλάδα, μετά από χρόνια έντονων κρίσεων, επιστρέφει σε τροχιά ανάπτυξης η οποία προσφέρει σημαντικές εμπορικές και επενδυτικές ευκαιρίες. Η χώρα μας εκμεταλλεύεται ξανά πλήρως τη μοναδική της γεωπολιτική ταυτότητα ως χώρα της Ευρώπης, της Μεσογείου, των Βαλκανίων, και της ευρύτερης περιοχής του Εύξεινου Πόντου, αλλά και ως ναυτική χώρα με δυνατότητα για αναβάθμιση σχέσεων πολύ πέρα από τη γειτονιά της.
Ως ηγέτιδα ναυτική χώρα που αναζητά νέους εμπορικούς δρόμους, αναγνωρίζουμε τις μεγάλες ευκαιρίες στον Θαλάσσιο Δρόμο του Μεταξιού του 21ου αιώνα. Ένας αυξανόμενος αριθμός Ελλήνων εφοπλιστών κατασκευάζει τα πλοία του στην Κίνα, ενώ το μεγαλύτερο λιμάνι μας, ο Πειραιάς, όπου η COSCO πραγματοποιεί μια πολύ σημαντική επένδυση, εξελίσσεται σε παγκόσμια πύλη προς την Ευρώπη για προϊόντα που έρχονται από κινεζικά και ασιατικά λιμάνια, και μέσω της Διώρυγας του Σουέζ.
Από το λιμάνι του Πειραιά, τα εμπορεύματα μπορούν εύκολα να μεταφερθούν σιδηροδρομικώς προς πολλούς προορισμούς στα Βαλκάνια και την Κεντρική Ευρώπη» ανέφερε.
Γ.Α.