Όπως έχει γίνει γνωστά, από το 2018 όσοι θέλουν να χρησιμοποιούν τις εισόδους-εξόδους της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας στον κόμβο της Βαρυμπόμπης και στις συγκεκριμένες περιοχές, θα πρέπει να καταβάλουν και το αντίστοιχο τέλος στους σταθμούς διοδίων που πρόκειται να εγκατασταθούν. Σύμφωνα με τα τωρινά δεδομένα η χρέωση θα γίνεται αναλογικά, βάσει της διανυθείσας απόστασης και όχι με κάποιο προκαθορισμένο ποσό. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως όσο μεγαλύτερη απόσταση διανύσει κανείς τόσο περισσότερο θα πληρώνει. Οι κάτοικοι που έδωσαν δυναμικό παρόν στη συνεδρίαση, εξαπέλυσαν δριμεία επίθεση κατά της Περιφερειάρχη, την οποία κατηγόρησαν ευθέως ότι ξεπούλησε τους αγώνες τους και ότι ταυτίζεται με την κυβέρνηση, αφού ενώ προεκλογικά συμπαραστεκόταν και έδινε το παρόν σε συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας με βαρύγδουπους λόγους, μιλώντας για «ελεύθερους πολιορκημένους», πλέον τηρεί συστηματικά σιγή ιχθύος.
Η συζήτηση στο Συμβούλιο προκλήθηκε μετά από ανακοίνωση, που εξέδωσε ο Γιάννης Σγουρός που επισήμανε την θεαματική αλλαγή στάσης της διοίκησης της Περιφέρειας, η οποία είναι τώρα δεινά απολογούμενη για την πολιτική ανακολουθία της, αφού με ψήφισμά της στο τέλος του 2014 ζητούσε ακόμη και τη ριζική αναθεώρηση ή κατάργηση των συμβάσεων παραχώρησης των εθνικών δρόμων...
Στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου παρέστη και ο Υπουργός κ. Σπίρτζης που έγινε επίσης αποδέκτης σκληρής κριτικής από τους παρευρισκόμενους πολίτες.
Σε δηλώσεις του ο Γιάννης Σγουρός σημείωσε ότι «Η θέση μας στο ζήτημα των διοδίων ήταν και είναι συνεπής. Τόσο το 2012 όσο και το 2014 με αποφάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου υποστηρίξαμε ότι θα πρέπει να διασφαλιστεί η δωρεάν μετακίνηση των πολιτών εντός της Περιφέρειας Αττικής. Τα ίδια λέμε και σήμερα. Η διοίκηση της Περιφέρειας αντίθετα, από εκεί που σήκωνε επαναστατικά λάβαρα, σήμερα δεν τολμά να αρθρώσει κουβέντα» είπε και πρόσθεσε «Το κακό της υπόθεσης είναι ότι οι πολίτες πίστεψαν στα ψέματα. Το καλό είναι ότι το εμπόριο ελπίδας έχει ημερομηνία λήξης. Όσοι σπέρνουν ανέμους, θερίζουν θύελλες».
Οι γνωρίζοντας παρατηρούν ότι το ενδεχόμενο επιστροφής κονδυλίων στην Ευρωπαϊκή Ένωση εφόσον δεν ολοκληρωθεί το έργο με χάραξη νέων δρόμων είναι ορατό με αποτέλεσμα να αυξάνεται η πίεση για την δημιουργία των σταθμών διοδίων, παρά τις έντονες αντιδράσεις των κατοίκων της περιοχής.
Γ.Χ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr