Ο κ. Αλεξιάδης αναφέρθηκε επίσης και στον άλλο σημαντικό παράγοντα, το θέμα του ανταγωνισμού, εξηγώντας πως σοβαρές επιχειρήσεις οι οποίες δεν θέλουν να εμπλακούν "σ' αυτό το σπορ" (σ.σ. το λαθρεμπόριο) δεν μπορούν να ανταποκριθούν και αναγκάζονται και αποσύρονται από την αγορά ή έχουν τρομερά οικονομικά προβλήματα, ενώ κάποιοι άλλοι δημιουργούν τέτοιες δομές που βοηθούν το λαθρεμπόριο και μπορούν όχι μόνο να επιβάλουν την άποψή τους στην αγορά των καυσίμων, αλλά επεκτείνονται και αλλού. "Γνωρίζουμε καταστάσεις και πρόσωπα", είπε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, επισημαίνοντας, πως το υπουργείο κινείται σε τρεις άξονες για την πάταξη του λαθρεμπορίου καυσίμων: της ιχνηθέτησης των καυσίμων, της τοποθέτησης GPS και της πλήρους εφαρμογής του συστήματος εισροών - εκροών.
Έχει τελειώσει το πόρισμα της επιτροπής που προβλεπόταν εδώ και χρόνια και δεν είχε γίνει ποτέ, εκδόθηκαν δύο κοινές υπουργικές αποφάσεις τον Δεκέμβριο και τον Απρίλιο και πλέον είμαστε στο στάδιο εφαρμογής αυτού του συστήματος. Όπως εξήγησε και τα τρία αυτά συστήματα (η ιχνηθεσία, το GPS και τα συστήματα εισροών - εκροών) αποτελούν τρεις παράλληλες δράσεις, τις οποίες - τόνισε ο κ. Αλεξιάδης - πιέζουμε να "τρέξουν" όσο γίνεται πιο γρήγορα. Αιτιολόγησε μάλιστα, ότι σύμφωνα με την αίσθηση που υπάρχει αλλά και την πληροφόρηση, μόλις αυτά τα συστήματα λειτουργήσουν, ένα μεγάλο κομμάτι της αγοράς θα εξυγιανθεί, θα αυξηθούν τα δημόσια έσοδα του Δημοσίου και θα σταματήσουν "τα παρατράγουδα" που υπάρχουν αυτή την περίοδο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr