Χαρακτηριστική των κενών στους κανονισμούς ασφαλείας ήταν η αναφορά του υπουργού Ναυτιλίας ότι σήμερα δεν υπάρχει νομικός περιορισμός σε ό,τι αφορά την ταχύτητα πλεύσης. «Πρέπει να υπάρχει όριο ταχύτητας για τα περάσματα, δεν νοείται να μην υπάρχει νομικός περιορισμός», τόνισε μιλώντας στον ΣΚΑΪ.
«Η Πολιτεία και όλοι μας είμαστε υπόλογοι όταν συμβαίνουν τόσο τραγικά περιστατικά» πρόσθεσε ο Θόδωρος Δρίτσας, διευκρινίζοντας πάντως ότι η προεργασία για τις αλλαγές στους κανόνες ασφαλείας είχε ξεκινήσει πριν το ναυτικό δυστύχημα.
Μεταξύ άλλων, ο υπουργός δήλωσε ότι επανεξετάζεται όλο το πλαίσιο αδειοδότησης της ικανότητας κυβέρνησης σκάφους από οποιονδήποτε παίρνει άδεια, υπογραμμίζοντας πως «δεν δικαιολογείται να μην υπάρχει άδεια για τη μικρή ιπποδύναμη». Από μια ηλικία και μετά η ικανότητα του οδηγού πρέπει να ελέγχεται ανά έτος, όχι ανά τριετία, πρόσθεσε ο υπουργός.
Επίσης ανακοίνωσε ότι θα υπογραφεί μνημόνιο κατανόησης με ΜΚΟ για τα ζητήματα της ασφάλειας της θάλασσας, με καταγραφή όλων των επικίνδυνων σημείων, ενώ τους προηγούμενους δύο μήνες πραγματοποιήθηκαν σχεδόν 8.000 έλεγχοι.
«Έμπειρος χειριστής ο 78χρονος»
Ο κ. Δρίτσας τόνισε ότι ο 78χρονος χειριστής του ταχύπλοου «ήταν κατά τεκμήριο έμπειρος χειριστής, εδώ και αρκετές δεκαετίες είχε άδεια, είχε δικό του σκάφος, ήταν γνωστός στο νησί, είχε γνώση του χώρου, δεν ήταν Αιγινήτης αλλά τακτικός επισκέπτης της Αίγινας, και είναι αδιανόητο στο στενό ανάμεσα στη Moνή και την Πέρδικα να τρέχει κανείς με ταχύτητα».
Δήλωσε δε ότι το θαλάσσιο πέρασμα από την Πέρδικα στη Μόνη επιχειρούν να το περάσουν κολυμπώντας ακόμη και κολυμβητές. «Δεν το συνιστώ, είναι ανεύθυνο», επισήμανε ο υπουργός.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr