Σε συνέντευξη του στον Realfm 97,8 και τον Νίκο Χατζηνικολάου, τόνισε ότι το θέμα ανέκυψε από υπερβάλλοντα ζήλο των νομικών. Ο κ. Δρίτσας επισήμανε ότι «αλλάξαμε 5 από τα 7 σημεία» που ζήτησε η Cosco μέσω της επιστολής της, υπογραμμίζοντας ωστόσο, ότι επρόκειτο για διαδικασία που προέβλεπε η κύρωση του νόμου.
Συγκεκριμένα, ο κ. Δρίτσας ανέφερε: «Η επιστολή που έστειλε η Cosco είχε επτά σημεία που κατά την κρίση μας, τα περισσότερα από αυτά δεν ήταν παρά νομικές υπερβολές –σεβαστή μια νομική άποψη, αλλά μπορεί να χαρακτηριστεί νομική υπερβολή. Ήταν υπερβάλλων ζήλος νομικών, υπερβάλλων ζήλος κατοχύρωσης της εταιρείας, η οποία ήταν ούτως ή άλλως κατοχυρωμένη. Εμείς λοιπόν, από την πρώτη στιγμή που πήραμε αυτή την επιστολή, η οποία δεν ήταν συνταγμένη στο ύφος που θα έπρεπε, και αυτό το επισημάναμε. Εντούτοις, το περιεχόμενο αυτής της επιστολής, εμείς στο πλαίσιο της καλής πίστης, όπως κάθε άλλη επισήμανση –νομοθετούμε, νομοθετική διαδικασία είναι- το λάβαμε υπόψη».
Στην επισήμανση ότι στη συνέχεια τα άλλαξαν όλα, όσα ζητούσε η Cosco στην επιστολή της, ο υπουργός Ναυτιλίας απάντησε:
«Όχι, δεν τα αλλάξαμε όλα. Αλλάξαμε πέντε από τα επτά σημεία, με διατυπώσεις και ρυθμίσεις που να μην αλλάζουν την ουσία της ρύθμισης και ταυτόχρονα να εξομαλύνουν, να καταλαγιάζουν τις όποιες ανησυχίες, γιατί ακριβώς αυτό σημαίνει καλή πίστη».
Σε σχετική ερώτηση αν ο ίδιος αναλαμβάνει την πολιτική ευθύνη για την αναστάτωση που προκλήθηκε με το συγκεκριμένο θέμα, ο κ. Δρίτσας απάντησε: «Απολύτως».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr