Είναι χαρακτηριστικό ότι η χρήση των εφαρμογών της σελίδας είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση του αριθμού τηλεφωνημάτων ή έντυπης αλληλογραφία σε ποσοστό 12% ως προς την περιφέρεια, από τους πολίτες που ζητούσαν πληροφορίες για θέματα προσωπικού και γενικού ενδιαφέροντος.
Τα αρμόδια στελέχη της Περιφέρειας έχουν ήδη παραλάβει τα 146 αιτήματα πολιτών που καταγγέλλουν ή γνωστοποιούν προβλήματα για την περιοχή όπου ζουν και προγραμματίζουν τις πρώτες παρεμβάσεις.
Σε εξέλιξη βρίσκεται τόσο η ηλεκτρονική διαβούλευση που αφορά στην τουριστική προβολή της Περιφέρειας όσο και η διαβούλευση που αφορά στις αναγκαίες βελτιώσεις της ιστοσελίδας.
Παράλληλα γίνονται όλες οι απαραίτητες εργασίες για να ολοκληρωθεί η πλατφόρμα της σελίδας για τα ηλεκτρονικά δημοψηφίσματα.
Με αφορμή τον πρώτο μήνα λειτουργίας της ιστοσελίδας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, ο Περιφερειάρχης Κώστας Μπακογιάννης δήλωσε: «Έχουμε κάνει ένα τεράστιο βήμα.
Με τη χρήση όλων των υπηρεσιών που παρέχει η ιστοσελίδα μας αποδείξαμε ότι μπορούμε με πολύ απλούς τρόπους να ξεπεράσουμε, κατά ένα αξιοσημείωτο ποσοστό, την γραφειοκρατία. Στόχος μας είναι, σε συνδυασμό με την ηλεκτρονική υπογραφή και την ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων να είμαστε η πρώτη περιφέρεια στην Ελλάδα που θα αποχαιρετήσει την γραφειοκρατία».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr