Νομική εμπλοκή οδήγησε σε αναβολή της συνεδρίασης, μέχρι την τακτοποίηση του ζητήματος με τροπολογία την ερχόμενη εβδομάδα. Ειδικότερα, ο κ. Σπίρτζης έφερε στην επιτροπή ΔΕΚΟ τους προτεινόμενους για διορισμό στις θέσεις του προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΑΣΑ κ.κ. Αναστασίου Ταστάνη και Ιωάννη Σκουμπούρη, της προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου της ΟΣΥ κ.κ. Ζωής Γεωργίου και Γεωργίου Αναγνωστόπουλου και του προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου της ΣΤΑΣΥ κ.κ. Σταύρου Στεφόπουλου καιΠαναγιώτη Βόγκα αντίστοιχα.
Βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης έθεσαν ζήτημα παράβασης του πρόσφατου νόμου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, ο οποίος ορίζει έναν επικεφαλής για κάθε έναν από τους τρεις συγκοινωνιακούς φορείς της Αττικής και όχι δύο, όπως επέλεξε το υπουργείο Υποδομών.
Ο κ. Κακλαμάνης ζήτησε την αναβολή της συνεδρίασης εξηγώντας πως «αν προχωρήσει η διαδικασία τα διοικητικά συμβούλια που θα προκύψουν είναι παράνομα και ο Υπουργός αναλαμβάνει την ευθύνη της νομιμότητας. Κάντε μία διευκρίνιση στο συγκεκριμένο άρθρο και βλέπουμε. Έτσι όπως είναι τώρα η ΝΔ δεν μπορεί να συμμετάσχει. Η εκτελεστική εξουσία χρησιμοποιεί ένα κορυφαίο όργανο της Βουλής για να περάσει την απόφασή της».
Ο κ. Σπίρτζης παραδέχθηκε τις νομοτεχνικές ατέλειες, τις οποίες όμως επιχείρησε να προσπεράσει παρουσιάζοντας γνωμοδοτικό σημείωμα από δικηγόρο. Από την πλευρά του ο Πρόεδρος της Βουλής επέλεξε «σολομώντεια» λύση θέτοντας το ξεκάθαρο νομικό πρόβλημα σε ψηφοφορία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr