«Είναι ένα έργο παραχώρησης που θα κουμπώσει μαζί κι ένα οδικό κομμάτι προκειμένου να προχωρήσει ο διαγωνισμός», είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός.
Ο κ. Σπίρτζης, που συναντήθηκε επί τούτου με εκπροσώπους της διοίκησης της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης (EBRD), ανέφερε ότι τα έργα που βρίσκονται σε προτεραιότητα είναι:
- η επέκταση του μετρό στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη
- η σιδηροδρομική Εγνατία
- η ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών δικτύων
- οι επεκτάσεις των προαστιακών αλλά και οι αναβαθμίσεις των λιμανιών της χώρας.
Από αυτά, σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη, «τίποτα δεν είχε προγραμματιστεί στο παρελθόν. Πρόκειται για τα λιμάνια που εντάσσονται στα διευρωπαϊκά δίκτυα, το λιμάνι του Λαυρίου, η σύνδεση του λιμανιού της Ραφήνας με τον προαστιακό. Είναι μια μεγάλη λίστα έργων».
Νωρίτερα, στην ενημέρωση που έκανε τόνισε: «Μετά τη συνάντηση με την ΕΤΕπ και με την Παγκόσμια Τράπεζα συναντηθήκαμε και με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης, προκειμένου να καθοριστούν οι διαδικασίες για να έχουμε συνεργασία και προγραμματισμό για ένα μεγάλο πρόγραμμα υποδομών, που έχουμε σχεδιάσει και θέλουμε να τρέξει μέσα στα επόμενα χρόνια».
Αναφορικά με το ύψος του προϋπολογισμού των έργων, ο υπουργός ξεκαθάρισε: «Υπάρχει το πακέτο Γιουνκέρ. Δεν υπάρχει άνω όριο για τα έργα που συζητάμε. Οι συζητήσεις θα γίνονται και οι επιτροπές που αποφασίστηκαν είναι να γίνονται ανά έργο και να εντάσσονται, είτε στη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων και προσθετικά της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Ανάπτυξης, είτε να ενταχθούν στο πακέτο Γιούνκερ. Εξαρτάται από το έργο».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr