Από το 2006 κι έπειτα όμως, μπήκε για τα καλά στο λεξιλόγιο των Ελλήνων και των Ευρωπαίων και πλέον αποτελεί μια καθημερινή λέξη που άπαντες γνωρίζουν τη σημασία της.
Η στροφή της παγκόσμιας κοινότητας για να ασχοληθεί με την πιθανή έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ, εμφανίστηκε σε μεγάλο βαθμό μέσα στο 2015 – οπότε και στην Ελλάδα άλλαξε κυβέρνηση και οι σχέσεις με τους δανειστές πέρασε σε ψυχροπολεμική φάση.
Το διεθνές πρακτορείο Bloomberg, με τη βοήθεια διαγραμμάτων, δείχνει πόσο έχει αυξηθεί το ενδιαφέρον του κοινού για τις εξελίξεις γύρω από το Grexit. Τρανή απόδειξη, είναι πόσοι πληκτρολογούν καθημερινά, μέσω της μηχανής της Google, τη λέξη «αυτή».
Στο πρώτο διάγραμμα φαίνεται καθαρά πως μεταξύ των ετών 2005-2011 η λέξη είναι σαν να μην υπάρχει για τους χρήστες του ίντερνετ. Όντως, δεν υπήρχε. Από το 2011, όμως, και μετά το ενδιαφέρον αρχίζει να φουντώνει με αποτέλεσμα να φτάσουμε στο ανώτατο επίπεδο μέσα στο 2015.
Επίσης ενδιαφέρον παρουσιάζει και ο σχετικός πίνακας που δείχνει την εθνικότητα των χρηστών της Google που αποφασίζουν να ψάξουν άρθρα και πληροφορίες για το Grexit. Σαφώς, η μεγάλη πλειοψηφία των ανθρώπων που ασχολούνται με το θέμα είναι οι Έλληνες, για να ακολουθήσουν οι Γερμανοί, οι Ολλανδοί, οι Βρετανοί, οι Ιταλοί, ενώ η... χάρη της Ελλάδας φτάνει μέχρι τις ΗΠΑ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr