Ο συγκεκριμένος Οργανισμός έχει μπει εδώ και καιρό στο μάτι του κυκλώνα με αφορμή και τα ευρήματα των επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης και την εισαγγελική δίωξη για κακοδιαχείριση την περίοδο 2006-2011.
Πριν από μερικές εβδομάδες, άλλωστε, ο Μ. Χρυσοχοΐδης "ξήλωσε" το ΔΣ μετά το πόρισμα Ρακιντζή για διασπάθιση δημόσιου χρήματος και προανήγγειλε την εκκαθάριση του οργανισμού.
Το ΤΕΟ, που ιδρύθηκε το 1927 και εισέπραττε τα διόδια με τα οποία χρηματοδοτούνταν η συντήρηση και βελτίωση του εθνικού οδικού δικτύου, μετά την παραχώρηση της εκμετάλλευσης των διοδίων από τους οδικούς άξονες στις ιδιωτικές κατασκευαστικές εταιρείες, διαχειριζόταν τα διόδια στον σταθμό Μαλγάρων πριν από τη Θεσσαλονίκη της εθνικής οδού Αθήνα - Θεσσαλονίκη και του Ακτίου στον οδικό άξονα Αγρινίου - Πρεβέζης.
Το υπουργείο Υποδομών θεωρεί άχρηστο το ΤΕΟ με το σκεπτικό ότι μετά την ανάθεση της κατασκευής των αυτοκινητοδρόμων σε εταιρείες Ειδικού Σκοπού και την εκχώρηση σε αυτές των διοδίων ο ρόλος του σταδιακά περιορίζεται σημαντικά και σήμερα ουσιαστικά έχει εκλείψει ο λόγος ύπαρξής του".
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr