Αμέσως μετά την σύσκεψη ανακοινώθηκε ότι αποφασίστηκε ο ΕΟΤ να διαμορφώσει άμεσα καμπάνια προβολής της Σαντορίνης στα social media , και να σχεδιάσει την αναβαθμισμένη παρουσία του νησιού στη Διεθνή έκθεση του Λονδίνου (WTM) τον προσεχή Νοέμβριο.
Η κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη, στις δηλώσεις της αναφέρθηκε σε όλες τις ενέργειες που έγιναν για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που πρόεκυψαν από την διακοπή της ηλεκτροδότησης του νησιού και επισήμανε τη σοβαρότητα που επέδειξαν οι τοπικές αρχές αλλά και οι επαγγελματίες του νησιού, προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν τα προβλήματα. Επανέλαβε ότι τα προβλήματα δεν πρέπει να αποτελούν «μέσο για προβολή και επικοινωνία», τονίζοντας, ότι οι πολίτες αξιώνουν από τους πολιτικούς ουσιαστική δουλειά και όχι ασκήσεις επικοινωνίας». Και κατέληξε λέγοντας ότι οι κρίσεις θα πρέπει να μας κάνουν σοφότερους, υπό την προϋπόθεση θα τις χειριστούμε με ωριμότητα και ψυχραιμία.
Ολόκληρη η δήλωση της υπουργού Τουρισμού κυρίας Όλγας Κεφαλογιάννη:
«Συναντηθήκαμε σήμερα με τους φορείς της Σαντορίνης, σε μια προσπάθεια να καταγράψουμε τα θέματα που προέκυψαν από τη διακοπή ρεύματος μετά τη βλάβη στον υποσταθμό της ΔΕΗ.
Όλο το προηγούμενο διάστημα κάναμε από την πλευρά μας, εκείνες τις απαραίτητες ενέργειες που μας αναλογούν, για να ελαχιστοποιηθούν τα αποτελέσματα της διακοπής ρεύματος στην τουριστική κίνηση του νησιού.
Οι συνθήκες ήταν δύσκολες, ήθελε προσεκτικούς χειρισμούς και σοβαρότητα.
Οι επαγγελματίες του νησιού στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων.
Ο Δήμαρχος και οι τοπικές αρχές επέδειξαν αίσθημα ευθύνης, επαγγελματισμό και ψυχραιμία.
Συνοψίζοντας τα ζητήματα που αφορούν τον τουρισμό θα ήθελα να επισημάνω:
- Οι επισκέπτες του νησιού ενημερώνονταν διαρκώς για τις εξελίξεις και αυτό ήταν σημαντικό ώστε να μη δημιουργηθεί αίσθημα ανασφάλειας.
- Οι αποχωρήσεις τουριστών ήταν ελάχιστες και οι ακυρώσεις μεμονωμένες.
- Το αεροδρόμιο λειτούργησε κανονικά χωρίς καμία ακύρωση πτήσεων
- Εμφανίστηκαν και αντιμετωπίστηκαν πολλά μικρά ή μεγαλύτερα προβλήματα στα ξενοδοχεία του νησιού, τα οποία σταδιακά περιορίζονται.
- Η δημοσιότητα στα ξένα μέσα κινήθηκε σε ανεκτά επίπεδα και θα υπάρξει ειδικό πρόγραμμα για τουριστικούς δημοσιογράφους του εξωτερικού.
- Τέλος, αποφασίστηκε ο ΕΟΤ να διαμορφώσει άμεσα καμπάνια προβολής της Σαντορίνης στα social media , και να σχεδιάσει την αναβαθμισμένη παρουσία του νησιού στη Διεθνή έκθεση του Λονδίνου(WTM) τον προσεχή Νοέμβριο.
Αυτή είναι με λίγα λόγια η εικόνα που είχαμε και επιβεβαιώσαμε σήμερα με την παρουσία μας στο νησί.
Θέλω να πιστεύω ότι τα δύσκολα πέρασαν.
Επαναλαμβάνω ότι οι κρίσεις και τα προβλήματα που προκύπτουν δεν είναι το κατάλληλο μέσο για προβολή και επικοινωνία.
Ιδίως όταν οι κρίσεις αυτές αγγίζουν τον ευαίσθητο τομέα του τουρισμού.
Οι πολίτες αξιώνουν από τους πολιτικούς ουσιαστική δουλειά και όχι ασκήσεις επικοινωνίας.
Κλείνω με το εξής.
Οι κρίσεις, μικρές ή μεγάλες, μας κάνουν σοφότερους αν έχουμε την ωριμότητα και τη ψυχραιμία να τις χειριστούμε και να τις διαβάσουμε προσεκτικά.
Η περιπέτεια της Σαντορίνης μπορεί και πρέπει να μας βοηθήσει για να εξάγουμε πολύ χρήσιμα συμπεράσματα για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού .
Περιμένω με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις προτάσεις των επαγγελματιών του κλάδου».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr