Ο κ. Ραγκούσης τοποθετήθηκε και για την κόντρα που φαίνεται ότι έχει ξεσπάσει με τον προκάτοχό του, κ. Δημήτρη Ρέππα. «Ο Δημήτρης είναι φίλος μου κι επειδή έχει γίνει πολύ σπέκουλα, πρέπει να ξεκαθαριστεί το εξής: δεν θα υπήρχε διάταγμα Ρέππα, αλλά διάταγμα Ραγκούση. Αυτό θα έφερε για πάντα τη δική μου υπογραφή. Οπως εκείνος δεν με πίεσε να υπογράψω το ΠΔ για τα ταξί, έτσι κι εγώ δεν μπορώ να τον υποχρεώσω να εφαρμόσει την πρότασή μου για το μισθολόγιο, ή το νεό πειθαρχικό δίκαιο των δημοσίων υπαλλήλων. Ο Ν. 3919 αποτελεί βασική κυβερνητική πολιτική και μας δεσμεύει όλους».
Αναφέρθηκε επίσης στους ιδιοκτήτες ταξί. «Από την αρχή ήμουν ξεκάθαρος» είπε. «Είμαι ανοιχτός στον διάλογο. Ενώ είχαμε συμφωνήσει για διάλογο, οι ιδιοκτήτες προχωρούν σε γενική συνέλευση, αποφασίζουν κλείσιμο αεροδρομίων, δρόμων, λιμανιών και αρχαιολογικών χώρων. Οταν απέναντί μας είχαν δεσμευθεί ότι θα κάνουνε διάλογο, τη στιγμή που δεν έχουν ακούσει ποιες είναι οι προτάσεις μας. Δεν μπορούν να εξηγήσουν λογικά το πώς τη μία μέρα κατέθεσαν προτάσεις και την επόμενη, χωρίς δική μας απάντηση, προχώρησαν στους αποκλεισμούς αεροδρομίων και λιμανιών με αποφάσεις που έλαβαν».
Ο κ. Ραγκούσης δεν παρέλειψε να επιτεθεί και στη Νέα Δημοκρατία, σημειώνοντας ότι «στηρίζει την τακτική του εκβιασμού, ζητάει να μην εφαρμοστεί ένας νόμος που το ελληνικό κοινοβούλιο ψήφισε». Επισήμανε παράλληλα ότι «δική μας ευθύνη είναι να υπηρετήσουμε το δημόσιο συμφέρον και όχι να υποκύψουμε. Είμαστε στη διαδικασία συγκέντρωσης και επεξεργασίας των προτάσεων των ενδιαφερόμενων φορέων. Είμαστε έτοιμοι και σύντομα θα κάνουμε οργανωμένο διάλογο με όλους. Περιμένω και τις δικές σας προτάσεις».
Απάντησε στις επικρίσεις για το γεγονός ότι δεν εφαρμόζεται στην Ελλάδα ό,τι ισχύει στην Ευρώπη, σημειώνοντας ότι «δεν υπάρχουν κανόνες που να ισχύουν ενιαία σε όλη την Ευρώπη. Κάθε χώρα διαθέτει το δικό της πλαίσιο λειτουργίας στο θέμα των ταξί», ενώ κατηγόρησε ευθέως τους ιδιοκτήτες ταξί, λέγοντας ότι «επιχείρησαν να πλήξουν καίρια την τουριστική οικονομία, επιχειρώντας να εκβιάσουν την κυβέρνηση. Ολοι οι παράγοντες του τουρισμού μού ζητούν να μην κάνω πίσω στο άνοιγμα των ταξί. Αυτό είναι πολύ θετική εξέλιξη για τον τόπο. Στο παρελθόν η συνήθης αντίδραση ήταν παρότρυνση όσων επλήττοντω από κινητοποιήσεις για υποχώρηση της πολιτείας».
Κατέληξε μάλιστα καταγγέλλοντας ότι «ο Πρόεδρος των οδηγών ταξί δέχθηκε άνανδρη επίθεση αμέσως μετά τη συνάντηση που είχε μαζί μου, με αποτέλεσμα να καταλήξει στο νοσοκομείο. Επίσης, 4 οδηγοί ταξί μεταξύ των οποίων και ο Πρόεδρος, απολύθηκαν από τους ιδιοκτήτες της άδειας ταξί επειδή ακριβώς υποστήριξαν την απελευθέρωση του επαγγέλματος».
Χρονοδιάγραμμα διαλόγου ζήτησε από τον υπουργό Υποδομών ο βουλευτής Ηρακλείου κ. Βασίλης Κεγκέρογλου ενώ ο βουλευτής Σερρών Μιχάλης Τσελέπης έκανε λόγο για δυο μέτρα και δυο σταθμά από την πλευρά της κυβέρνησης και πρόσθεσε ότι ενώ ορίζονται πληθυσμιακά κριτήρια για τα επαγγέλματα των φαρμακοποιών και συμβολαιογράφων δεν συμβαίνει το ίδιο με τους αυτοκινητιστές.
Μάλιστα έψεξε τον κ. Ραγκούση λέγοντας χαρακτηριστικά ότι: «Επρεπε να προλάβεις την πυροδότηση ακραίων αντιδράσεων». Αποκορύφωμα του μέχρι στιγμής διαλόγου του υπουργού Υποδομών με τους βουλευτές του ΠαΣοΚ ήταν η μομφή της βουλευτού Φθιώτιδας κ. Τονιας Αντωνίου η οποία είπε ότι: «Εχεις κάνει δηλώσεις υπέρ της αυτορρυθμισης της αγοράς». «Εγώ δεν έκανα ποτέ τέτοια δήλωση. Λες ό,τι λέει ο Θύμιος Λυμπερόπουλος!» απάντησε ο υπουργός.
«Απελευθέρωση χωρίς κανόνες και κριτήρια είναι ζούγκλα» τόνισε ο βουλευτής Μεσσηνίας κ. Δημήτρης Κουσελάς. Αξίζει να σημειωθεί ότι η αίθουσα του ΚΤΕ Μεταφορών είναι κατάμεστη από βουλευτές του ΠαΣοΚ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr