Τα έργα αντιμετωπίζουν σημαντικές καθυστερήσεις από 10 μήνες έως 2 χρόνια λόγω κυρίως προβλημάτων με τις απαλλοτριώσεις με αποτέλεσμα οι τράπεζες να έχουν αναστείλει την χρηματοδότησή τους, ενώ το κίνημα των πολιτών που δεν καταβάλλουν διόδια, το "Δεν Πληρώνω" ήρθε να προστεθεί στο πρόβλημα.
Στο πλαίσιο αυτό η κυβέρνηση συζητά εδώ και καιρό τόσο με τις τράπεζες, όσο και με τους παραχωρησιούχους των έργων με στόχο να βρεθεί κάποια λύση.
"Νομίζω ότι βρισκόμαστε πολύ κοντά στο να πετύχουμε μια συμφωνία, βάσει της οποίας θα υπάρξει εγγύηση ότι οι τράπεζες δεν θα χάσουν τα κεφάλαιά τους, αλλά ταυτόχρονα σε αυτή τη συμφωνία θα περιλαμβάνεται ένας ανασχεδιασμός του τεχνικού αντικειμένου των έργων, προκειμένου να γίνουν πιο λογικά τα μεγέθη ή να αντιμετωπιστούν προβλήματα τα οποία έχουν προκύψει λόγω αποφάσεων του Συμβουλίου της Επικρατείας", δήλωσε ο υπουργός.
Ο Ρέππας είπε ότι στα αιτήματα της κυβέρνησης περιλαμβάνονται μειώσεις τουλάχιστον 50% των διοδίων στα υπό κατασκευή τμήματα, καθώς και διευκόλυνση των τοπικών διελεύσεων.
Ο Ρέππας εξέφρασε την ελπίδα ότι αν ευοδωθούν οι διαπραγματεύσεις αυτές η κίνηση "Δεν Πληρώνω» θα αντιληφθεί ότι είναι στοιχειώδης υποχρέωση του κάθε πολίτη να επωμίζεται ένα λογικό βάρος για την υπηρεσία που του παρέχεται.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr