Τα ελαττωματικά προϊόντα, με ποσοστό 21,9%, και τα ακατάλληλα τρόφιμα, με 16,84%, έρχονται πρώτα στη λίστα των παραπόνων των καταναλωτών, όπως προκύπτει από τα τελευταία στοιχεία του Ελληνικού Κέντρου Καταναλωτών, που αφορούν στην περασμένη χρονιά, 2005.
Οπως αναφέρει το ΕΛΚΕΚΑ, το 2005 έγιναν 5.831 καταγγελίες και ένα μέρος αυτών επιλύθηκε προς όφελος των καταναλωτών μετά από την παρέμβαση του προς τους προμηθευτές. Αλλα θέματα που απασχολούν τους καταναλωτές, όπως προκύπτει από τη λίστα, είναι προβλήματα στις συναλλαγές με τις τράπεζες (12,16%), προβλήματα με τις ΔΕΚΟ και δημόσιες υπηρεσίες και τις ασφαλιστικές εταιρείες (9,45%), αυξήσεις τιμών (9,31%), σταθερή τηλεφωνία (6,86%), κέντρα αδυνατίσματος (6,84%), πωλήσεις από απόσταση (6,24%), αυτοκίνητο - μεταφορές (5,44%) και ενοίκια και κοινόχρηστα (4,96%).
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr