Ο κ. Αναγνωστόπουλος είπε χαρακτηριστικά πως «Η φοροδιαφυγή των influencers δηλαδή των εμπόρων στο διαδίκτυο οι οποίοι δεν αποκαλύπτουν πάντα ότι έχουν μια εμπορική δραστηριότητα είναι ένα ζήτημα το οποίο είναι πολύ σημαντικό, ωστόσο επίσης πολύ σημαντικό είναι ότι επειδή αυτοί οι άνθρωποι κάνουν εμπόριο στο διαδίκτυο δεν τηρείται και η καταναλωτική νομοθεσία η οποία είναι απαραίτητο να τηρείται προκειμένου κάποιος να έχει μια σωστή εμπορική δραστηριότητα και υπεύθυνη απέναντι στον καταναλωτή. Άρα δεν είναι μόνο φορολογική η διάσταση του προβλήματος αλλά είναι πρωτίστως καταναλωτική υπό την έννοια ότι όταν αγοράζουμε κάτι στο διαδίκτυο θα πρέπει να είμαστε τόσο προστατευμένοι όσο όταν αγοράζουμε κάτι σε ένα φυσικό κατάστημα.»
Στη συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό Παραπολιτικά, ο κ. Αναγνωστόπουλος μίλησε, επίσης, για τις παραβάσεις της καταναλωτικής νομοθεσίας που έχουν σχέση με την προσέλκυση του πελάτη, όπως πλασματικές εκπτώσεις ή παρουσίαση ιδιοτήτων του προϊόντος που δεν είναι πραγματικές.
«Άλλο ένα πρόβλημα που συνήθως εντοπίζεται είναι ότι συνήθως δεν δηλώνεται ουσιαστικά ότι είναι μια πληρωμένη καταχώρηση ή μια διαφήμιση προς τον καταναλωτή και φαίνεται σαν κάποια αθώα κίνηση από τον influencer.» πρόσθεσε ο κ. Αναγνωστόπουλος, τονίζοντας πως οι influencers πρέπει να τηρούν την καταναλωτική νομοθεσία και να φορολογούνται για τις πωλήσεις που πραγματοποιούν.
Απαντώντας στο ερώτημα αν η πολιτεία μπορεί να ελέγξει μεγάλους influencers είπε πως «Έχουν δημιουργηθεί πολύ ισχυρά εργαλεία τα οποία χρησιμοποιούν τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη που όλοι γνωρίζουμε αλλά και άλλες τεχνολογίες πιο απλές όπως το machine learning που μας επιτρέπουν να κάνουμε μαζικούς ελέγχους στο σύνολο των social media προκειμένου να εντοπίζουμε αυτού του είδους τις πρακτικές.»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr