Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Mega, οι καταγγελίες όλο και πληθαίνουν για περιπτώσεις δανειοληπτών που δεν μπορούν να βγάλουν άκρη με τις εταιρείες διαχείρισης.
Ο κ. Θεόδωρος είχε δάνειο το οποίο πέρασε σε εταιρεία διαχείρισης οφειλών, αλλά η ενημέρωση ήταν ανύπαρκτη. «Η τράπεζα το έδωσε στην Ιntrum. Μία φορά τον χρόνο, για να μην σας πω 2 φορές τον χρόνο, ανεβάζει το επιτόκιο. Δε δέχονται να μιλήσουμε», δήλωσε.
Ακόμη μια περίπτωση ενός δανειολήπτη που, όπως καταγγέλλει, μπήκε στον «Τειρεσία» για οφειλή μόλις 52 ευρώ. «Μου δώσανε απόδειξη εξοφλητική όταν το πλήρωσα, δηλαδή ότι ήταν μηδενικό το υπόλοιπό μου. Μετά από λίγο καιρό μου ήρθε ένα χαρτί ότι τα δάνεια έχουν δοθεί πλέον σε τρίτους και ότι το έχει πάρει η Cepal, εμένα δε με αφορούσε γιατί δεν χρωστούσα πια. Μετά από λίγο καιρό όμως με πήραν τηλέφωνο ότι έχω ένα υπόλοιπο 52€, με τα πολλά ανακάλυψα ότι ήμουνα στον ‘Τειρεσία’ λόγω αυτού», ανέφερε.
Το τηλέφωνο χτυπούσε για 2,5 χρόνια θα καταγγείλει ακόμα μία δανειολήπτρια που εξηγεί τη δική της περίπτωση. «Με παίρνανε συνέχεια από την Cepal 2,5 χρόνια», τόνισε.
Περί τα μέσα Οκτωβρίου, το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών αναμένεται να καταθέσει το νέο σχέδιο νόμου το οποίο βάζει σε τάξη την αγορά διαχείρισης – απαίτησης των κόκκινων δανείων, καταλήγει το ρεπορτάζ του Mega.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr