Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η ως άνω επιχείρηση σε ορισμένες περιπτώσεις:
- παρέλειψε να παραδώσει στους πελάτες της αντίγραφο της σύμβασης παροχής υπηρεσιών καθώς και το έντυπο άσκησης του δικαιώματος αναιτιολόγητης υπαναχώρησης,
- εισέπραξε προκαταβολικά το συμφωνηθέν τίμημα των παρεχόμενων υπηρεσιών και δεν επέστρεψε τα αχρεωστήτως εισπραχθέντα ποσά για τις μη παρασχεθείσες υπηρεσίες σε συμβάσεις από τις οποίες οι συμβαλλόμενοι υπαναχώρησαν,
- υιοθέτησε παραπλανητικές και επιθετικές εμπορικές πρακτικές καθώς έδινε εσφαλμένες πληροφορίες, σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες της και τις προσφορές της, οι οποίες δεν ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα.
Παράλληλα, επισημαίνεται στους καταναλωτές που θέλουν να λάβουν υπηρεσίες από ινστιτούτα αισθητικής, ότι το ποσό της προκαταβολής που μπορεί να ζητείται από τις ως άνω επιχειρήσεις, πριν αρχίσει η εκτέλεση της σύμβασης, συμπεριλαμβανομένης και της τυχόν εγγραφής, δεν πρέπει να υπερβαίνει το 2,5% του συμφωνηθέντος συνολικού τιμήματος.
Επίσης, επισημαίνεται στους καταναλωτές που έχουν λάβει υπηρεσίες από ινστιτούτα αισθητικής αλλά κατόπιν προέβησαν σε υπαναχώρηση ή καταγγελία της σύμβασης, ότι υποχρεούνται να καταβάλουν μόνο το κόστος των υπηρεσιών που αποδεδειγμένα τους παρασχέθηκαν.
Η δημοσίευση λαμβάνει χώρα δυνάμει των διατάξεων της παρ. 5 του άρθρου 13α του ν. 2251/1994, περί προστασίας του καταναλωτή.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr