Ο δανειολήπτης που προσήλθε, έχασε τη σύζυγο του η οποία ήταν και εγγυήτρια του δανείου του. Κατόπιν ενημερώθηκε από δικηγορικό γραφείο ότι προχωρούν οι νομικές ενέργειες για την οφειλή του, ύψους 63.275€ την οποία δεν κατάφερε να τακτοποιήσει λόγω της υγείας και απώλειας της συζύγου του.
Μετά από διερευνητικές συζητήσεις με τη δικηγορική εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων της Τράπεζας, η λύση που εγκρίθηκε είναι:
-η διαγραφή ποσού ύψους 55.775,65€ και
-η εξόφληση του δανείου με την καταβολή 7.500€ σε 3 άτοκες δόσεις.
H ΕΕΚΕ παρέχει από το 2010 στους καταναλωτές υποστήριξη και συμβουλευτική για την εξωδικαστική ρύθμιση των οφειλών τους προς τα πιστωτικά ιδρύματα.
«Καλούνται οι καταναλωτές που αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε πρόβλημα στη ρύθμιση των οφειλών τους, να επικοινωνούν με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:
On line φόρμα υποβολής αιτήματος: https://eeke.gr/activities-of-e-e-k-e-2/rithmisi-ofilon/
e-mail: [email protected]
Τel :210-8817730
Web: www.eeke.gr
fb: www.facebook.com/enosikatanaloton/», τονίζει η ανακοίνωση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr