Έως και χθες, είχαν εγκριθεί και αποσταλεί στις Τράπεζες για πληρωμή 333.010 αιτήσεις δικαιούχων, για το ποσό των 23.867.235 ευρώ.
Εξ αυτών, οι 221.377 αιτήσεις δικαιούχων, αφορούν καταθέσεις σε τραπεζικούς λογαριασμούς, στους οποίους έχει ήδη καταβληθεί το ποσό των 14.811.345 ευρώ.
Με τη μορφή της άυλης χρεωστικής κάρτας, έως και χθες είχαν αποσταλεί στις Τράπεζες 111.633 εγκρίσεις για έκδοση άυλης ψηφιακής κάρτας,συνολικού ύψους 9.055.890 ευρώ.
Ουσιαστικά, όπως και στο Fuel Pass 1, ετσι και στο Fuel Pass 2 και πάλι η πλειοψηφία φαίνεται να προτιμά την τράπεζα χάνοντας το μπόνους των 15 ευρώ της ψηφιακής κάρτας, που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για τα καύσιμα. Δηλαδή, η επιδότηση για τα καύσιμα σε πολλές περιπτώσεις αξιοποείται για να καλυφθούν άλλες “τρύπες” στον οικογενειακό προϋπολογισμό.
Υπενθυμίζεται, ωστόσο, ότι η ενίσχυση Fuel Pass 2, που αφορά τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο, με τη χρήση της ψηφιακής κάρτας έχει ένα “μπόνους” 15 ευρώ, κίνητρο ισχυρό για όσους επιλέξουν την “έξυπνη” λύση αυτή, που οδηγεί αποκλειστικά στην αντλία.
Παράγοντες της αγοράς καυσίμων αναφερόμενοι στον συγκεκριμένο τρόπο κατανομής επιδοτήσεων, έχουν εκφράσει επίσης το "παράπονο”, ότι σε περιπτώσεις που η πίστωση γίνεται στον τραπεζικό λογαριασμό, είναι άδηλο το εάν τελικά η ενίσχυση αξιοποιείται όντως για την αγορά καυσίμων.
Δεν είναι τυχαίο, λένε, ότι με βάση τα στοιχεία από το Fuel Pass 1 το 80% των δικαιούχων ζήτησε και πήρε την επιδότηση στην τράπεζα, χάνοντας το bonus των 5 ευρώ της ψηφιακής κάρτας, που δινόταν κατά την πρώτη φάση του μέτρου, προφανώς για να καλύψει κι άλλες ανάγκες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr