Οι θεσμοί στην έκθεση αναγνωρίζουν πως η πανδημία αναγκαστικά οδηγεί το πρόγραμμα των ιδιωτικοποιήσεων σε καθυστερήσεις, αλλά κάνουν μία καταγραφή και θέτουν νέους στόχους.
Για το Ελληνικό αναφέρουν πως το κλείσιμο της συναλλαγής εκκρεμεί, λόγω νομικών υποθέσεων που σχετίζονται με τη διαδικασία υποβολής προσφορών για την άδεια του καζίνο.
Για την παραχώρηση της Μαρίνας Άλιμου αναφέρεται πως το ΤΑΙΠΕΔ παρέτεινε έως τις 30 Οκτωβρίου 2020 τις διαδικασίες για την ολοκλήρωση της συναλλαγής.
Για τα ΕΛΠΕ σημειώνεται πως το ΤΑΙΠΕΔ έκρινε σκόπιμο να καθυστερήσει περαιτέρω την έναρξη της ιδιωτικοποίησης.
Για την πώληση του 30% του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών σημειώνεται πως η υποβολή δεσμευτικών προσφορών καθυστέρησε λόγω της πανδημίας και πως η διαδικασία πάει πλέον για το 2021.
Αναφορικά με τη ΔΕΠΑ σημειώνεται πως το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ αποφάσισε να προχωρήσει η δεσμευτική φάση προσφορών και για τις δύο συναλλαγές (ΔΕΠΑ Εμπορίας και ΔΕΠΑ Υποδομών).
Για την Εγνατία σημειώνεται πως η ιδιωτικοποίηση συνεχίστηκε, αν και με μικτή πρόοδο. Μερικά εκ των ανοιχτών ζητημάτων έχουν επιλυθεί, ωστόσο έχει σημειωθεί πολύ περιορισμένη πρόοδος τους τελευταίους τρεις μήνες στην ολοκλήρωση της κατασκευής των διοδίων και των απαιτούμενων έργων, έτσι ώστε οι υπόλοιπες 14 σήραγγες να μπορούν να έχουν άδεια.
Τέλος, αναφορικά με τα περιφερειακά λιμάνια σημειώνεται πως το ΤΑΙΠΕΔ αποφάσισε τον Ιούνιο να προχωρήσει στη διαδικασία υποβολής προσφορών για τα λιμάνια Αλεξανδρούπολης, Ηγουμενίτσας και Καβάλας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr