Η κλαδική έρευνα επικεντρώθηκε σε δείγμα έντεκα (11) κατηγοριών προϊόντων, και συγκεκριμένα: (1) αλλαντικά, (2) αναψυκτικά - έτοιμο τσάι - ενεργειακά ποτά - σόδες, (3) απορρυπαντικά ρούχων σε σκόνη, (4) γιαούρτι και επιδόρπια γιαουρτιού, (5) δημητριακά για πρωινό, (6) ζυμαρικά, (7) καφές, (8) όσπρια, (9) τυρί φέτα, (10) χαρτί υγείας και (11) ψωμί συσκευασμένο για τοστ.
Για την Περίληψη της Ενδιάμεσης Έκθεσης της έρευνας καθώς και περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τους στόχους, τη σκοπιμότητα και το αντικείμενο της κλαδικής έρευνας στον κλάδο ειδών σούπερ μάρκετ, σας καλούμε να επισκεφθείτε την ειδική ιστοσελίδα της Επιτροπής Ανταγωνισμού για την κλαδική έρευνα, όπου μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με τη δυνατότητα συμμετοχή σας στην προαναφερθείσα δημόσια διαβούλευση.
Επιπλέον, στην ειδική ιστοσελίδα της Επιτροπής Ανταγωνισμού για την κλαδική έρευνα στον κλάδο ειδών σούπερ μάρκετ, πολίτες και φορείς μπορούν να:
ενημερώνονται για την εξέλιξη της κλαδικής έρευνας, καθώς και για το χρονοδιάγραμμα αυτής
αναζητούν απαντήσεις στα ερωτήματά τους,
ενημερώνονται για τις αλλαγές σε διαδικαστικά θέματα που τους αφορούν ενώπιον της Ε.Α.
Για οποιοδήποτε θέμα μπορείτε να επικοινωνείτε αποστέλλοντας ηλεκτρονικό μήνυμα στο [email protected], αναφέροντας το όνομά σας, την ιδιότητά σας και τηλέφωνο επικοινωνίας.
Για επικοινωνία των μέσων μαζικής ενημέρωσης με το Γραφείο Προέδρου, Αντιπροέδρου και Εισηγητών, καλείτε στο τηλέφωνο 210 8809 202.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr