Όπως ανέφερε ο κ. Δραγασάκης, η χώρα βγαίνει από τη φάση της βαθιάς ύφεσης, της λιτότητας, η οποία περιόριζε ακόμα και τη λειτουργία της Δημοκρατίας. "Από εδώ και πέρα η ευθύνη είναι δική μας, θα πορευτούμε με τα δικά μας σχέδια, θα δημιουργήσουμε τους δικούς μας μηχανισμούς εποπτείας και ελέγχου και ήδη αυτό κάνουμε, όπως άλλωστε έχουμε ανακοινώσει σε όλα τα περιφερειακά συνέδρια, που έχουμε πραγματοποιήσει μέχρι σήμερα. Στη θέση μιας δεκαετίας κρίσης καλούμαστε να σχεδιάσουμε μια δεκαετία ανάπτυξης, μια δεκαετία δημιουργίας με θέσεις απασχόλησης, μια δεκαετία εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης των υποδομών και μια δεκαετία που θέλουμε να καταγραφεί στην ιστορία που η χώρα άλλαξε παραγωγικό πρότυπο και μπήκε σε μια νέα λογική απαλλαγμένη από τις παθογένειες του παρελθόντος. Βρισκόμαστε, λοιπόν, στην Κρήτη, το νησί που γνωρίζει πολύ καλά τι σημαίνει παθογένεια" τόνισε ο υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης" είπε ο κ. Δραγασάκης.
Η νέα πτέρυγα του αεροδρομίου αφορά επέκταση μιας νέας αίθουσας 3.000 τ.μ., συνολικές ανακαινίσεις 8.000 μέτρων με διάρκεια έργου πέντε μήνες, που κόστισε 15 εκατομμύρια ευρώ και αφορούσε σύμπραξη του Δημοσίου με τον ιδιωτικό τομέα. Το έργο ανέλαβε η εταιρεία Duty free των καταστημάτων αφορολογήτων ειδών.
Σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη, όλα όσα έγιναν ως έργα στο αεροδρόμιο έπρεπε να συμβούν μιας και το "Νίκος Καζαντζάκης" βρισκόταν στη δεκάδα με τα χειρότερα αεροδρόμια. "Οκτώ εκατομμύρια επιβάτες εξυπηρετούνται ετησίως από το αεροδρόμιο και γι αυτόν τον λόγο οι παρεμβάσεις και τα έργα ήταν αναγκαία" είπε ο υπουργός, ο οποίος μίλησε επίσης για τα έργα που αναμένεται να ξεκινήσουν και αφορούν τον βόρειο οδικό άξονα της Κρήτης, καθώς επίσης και το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου. Επεσήμανε ότι η κυβέρνηση θα σεβαστεί και θα αφουγκραστεί την Τοπική Αυτοδιοίκηση της περιοχής, τους φορείς και τους κατοίκους σχετικά με τα αιτήματά τους σε ό,τι αφορά τις περιουσίες που θα απαλλοτριωθούν.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr