Χαρακτήρισε την Καλαμάτα πόλη με ιστορία και δυνατότητες και λόγω του τουρισμού και λόγω των εξαιρετικών αγροτικών προϊόντων, ενώ ανέφερε ότι οι Καλαματιανοί είναι αισιόδοξοι και πεισματάρηδες.
Ο πρωθυπουργός σημείωσε ότι ο αυτοκινητόδρομος Μορέας είναι ο πρώτος μεγάλος αυτοκινητόδρομος που παραδίδεται στο σύνολό του, τονίζοντας πως αυτό δεν είναι κάτι αυτονόητο, καθώς «όταν αναλάβαμε ήταν για δύο χρόνια σταματημένα τα έργα, θα χάναμε τα κονδύλια και θα πληρώναμε πρόστιμο».
«Καταφέραμε με τη διυπουργική επιτροπή που συστήσαμε να εντάξουμε τον Μορέα στα ΕΣΠΑ», πρόσθεσε ο κ. Τσίπρας, ευχαριστώντας για την επίτευξη αυτού του στόχου τους κ.κ. Σπίρτζη και Χαρίτση. «Είναι ένα μήνυμα πως η οριακή έστω επιστροφή στην ανάπτυξη το 2016 και η συνέχιση στην ανάπτυξη το 2017 δεν είναι ένα κενό γράμμα, αλλά μία πραγματικότητα», επισήμανε ο πρωθυπουργός, συμπληρώνοντας ότι είμαστε σε μία κρίσιμη καμπή, βρισκόμαστε στο κατώφλι της ανάπτυξης και αυτό θα γίνει μέσω της αξιοποίησης των μεγάλων παραγωγικών δυνατοτήτων της χώρας.
Από την πλευρά του, όπως σημειώνει το ΑΜΠΕ, ο δήμαρχος Καλαμάτας σημείωσε ότι με τον Μορέα αλλάζει η μορφή της πόλης, η οποία αποκτά μεγάλη αναπτυξιακή ώθηση και καθίσταται μέσω του αυτοκινητοδρόμου κέντρο της νότιας Πελοποννήσου.
Ο κ. Νίκας ανέφερε στον πρωθυπουργό ότι ο δήμος Καλαμάτας είναι πλεονασματικός, ενώ σε ό,τι αφορά τα προβλήματα υπογράμμισε ότι η Καλαμάτα επλήγη από τις πλημμύρες και η καλλιέργεια ελιάς από τον δάκο, τόνισε ότι πρέπει να εξυγχρονιστεί το αεροδρόμιο, κατέθεσε το αίτημα του δήμου για απόδοση σε αυτόν 49 στρεμμάτων του Δημοσίου που ανήκουν στην ΕΤΑΔ, μίλησε για την αναγκαιότητα βελτίωσης του δρόμου Καλαμάτας-Μεθώνης και τέλος υπογράμμισε τη χρεία στήριξης από την πολιτεία του Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr