Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Όπως τόνισε ο κ. Σουφλιάς, με το ξεκίνημα της νέας προγραμματικής περιόδου, δηλαδή μέσα στο 2007, αρχίζουν οι εργασίες κατασκευής των 7 μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, προϋπολογισμού άνω των 8 δισ. ευρώ, που μαζί με την Εγνατία Οδό τριπλασιάζουν το δίκτυο των ελληνικών σύγχρονων αυτοκινητόδρομων.
Συγκεκριμένα, έχουν υπογραφεί ήδη οι συμβάσεις για την Υποθαλάσσια Αρτηρία της Θεσσαλονίκης και την Ιόνια Οδό. Τον Ιανουάριο και τον Μάρτιο αναμένεται να υπογραφούν οι συμβάσεις για τους οδικούς άξονες Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα-Σπάρτη, Ράχες Μαλιακού-Κλειδί Ημαθίας και του οδικού άξονα Κεντρικής Ελλάδας (Ε65).
Αναμένεται δε να υπογραφεί τον Μάιο και η σύμβαση του μεγαλύτερου ελληνικού οδικού άξονα Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα, εάν δεν υπάρχουν ενστάσεις. Ακολουθεί, τέλος, και η συμβασιοποίηση της Νέας Αττικής Οδού, το φθινόπωρο του 2007.
Ο υπουργός τόνισε, τέλος, ότι από καθαρά οικονομικής πλευράς ένα σπουδαίο επενδυτικό γεγονός για το 2007 είναι η έναρξη εισροής ιδιωτικών κεφαλαίων για τα παραπάνω έργα του ΥΠΕΧΩΔΕ με συμβάσεις παραχώρησης.
Για την κατασκευή των έργων αυτών οι ιδιωτικές επενδύσεις των αναδόχων κοινοπραξιών στη χώρα μας θα υπερβούν τα 6 δισ. ευρώ.
Αυτό σημαίνει ότι κατά την εξαετία 2007-2012 θα εισρέουν κατά μέσο όρο κάθε χρόνο για τα έργα αυτά ιδιωτικά κεφάλαια ύψους 1 δισ. ευρώ.