Μάλιστα, ο κ. Πιτσιόρλας υποστήριξε ότι το 1,2 δισ. που θα εισπράξει η Ελλάδα είναι «πολύ υψηλό τίμημα», ενώ επεσήμανε ότι τα οφέλη θα συνεχιστούν, καθώς το Δημόσιο θα εισπράττει ενοίκιο 23 εκατομμυρίων ευρώ κάθε χρόνο, ενώ παράλληλα το 50% των κερδών θα επιστρέφει στα κρατικά ταμεία.
Σημείωσε ακόμα πως η ελληνο-γερμανική κοινοπραξία που θα αναλάβει τους 14 αερολιμένες θα πραγματοποιήσει επενδύσεις 1 δισ. ευρώ κατά τη διάρκεια της 40ετούς σύμβασης – εξ αυτών τα 350 εκατ. θα επενδυθούν έως το 2020 – ενώ ταυτόχρονα προβλέπεται η δημιουργία 1.700 θέσεων εργασίας.
Ο κ. Πιτσιόρλας στάθηκε ακόμα στα οφέλη που θα αποκομίσει ο ελληνικός τουρισμός, αναφερόμενος ειδικά στο αεροδρόμιο της Σαντορίνης, που ενώ αποτελεί κορυφαίο τουριστικό προορισμό παγκοσμίως έχει ένα από χειρότερα αεροδρόμια για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών.
Ερωτηθείς για ποιο λόγο καθυστέρησε τόσο πολύ η υπογραφή της σύμβασης, ο κ. Πιτσιόρλας παραδέχτηκε ότι έπαιξε ρόλο η «δυσκολία προσαρμογής» της ελληνικής κυβέρνησης, κάτι που απέδωσε στο γεγονός ότι το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ τον Ιανουάριο δεν προέβλεπε αποκρατικοποιήσεις.
Αντίθετα, συνέχισε, μετά τις εκλογές του Σεπτεμβρίου, όπου ο ελληνικός λαός ψήφισε την προοπτική ιδιωτικοποιήσεων, το ΤΑΙΠΕΔ είχε την «πλήρη στήριξη» του πρωθυπουργού.
Αναφερόμενος στις αντιδράσεις του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη, ο οποίος δήλωσε επί της αρχής αντίθετος στην παραχώρηση των αεροδρομίων, ο κ. Πιτσιόρλας δήλωσε ότι σέβεται την πολιτική διαφωνία και εκτιμά το γεγονός ότι ο υπουργός δεν στάθηκε εμπόδιο στην υλοποίηση μίας κυβερνητικής απόφασης.
Σε ό,τι αφορά τα επόμενα βήματα στο πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων, ο επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ εμφανίστηκε αισιόδοξος για την επενδυτική ελκυστικότητα της Ελλάδας, εκτιμώντας ότι το 2016 τα έσοδα από την αξιοποίηση δημόσιας περιουσίας θα «υπερβούν» τα 2 δισ. ευρώ και θα «πλησιάσουν» τα 3 δισ. ευρώ.
Αναφέρθηκε ειδικά στους διαγωνισμούς για την πώληση των μετοχικών πακέτων στα δύο μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας, του Πειραιά (ΟΛΠ) και της Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), λέγοντας ότι συγκεκριμένα για τον ΟΛΘ υπάρχουν οκτώ διεκδικητές.
Για την περίπτωση του Πειραιά, είπε ότι υπάρχουν τρεις επίδοξοι επενδυτές και οι προσφορές αναμένονται στις 21 Δεκεμβρίου, με προοπτική ο διαγωνισμός να ολοκληρωθεί στις αρχές του ερχόμενου έτους.
«Είμαστε στη στιγμή που αν δώσουμε τα σωστά μηνύματα» θα έχουμε μεγάλα οφέλη, συμπλήρωσε ο κ. Πιτσιόρλας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr