Ουσιαστικά το σχέδιο είναι να υπάρξουν αυξήσεις στα καινούρια και μεγάλου κυβισμού πολυτελή αυτοκίνητα, αλλά και μειώσεις στα παλαιότερα και μικρού κυβισμού ώστε να διευκολυνθούν οι ιδιοκτήτες τους να τα κρατήσουν στο δρόμο.
Παράλληλα, εξετάζεται και η κατάργηση των εξαιρέσεων για πετρελαιοκίνητα και υβριδικά αυτοκίνητα.
Σύμφωνα με πληροφορίες στο τραπέζι βρίσκονται τα εξής ενδεχόμενα:
- Αύξηση περίπου κατά 20% των καινούργιων Ι.Χ. μεγάλου κυβισμού.
- Μικρή μείωση περίπου 5% για τα μικρά παλαιά Ι.Χ.
- Διατήρηση των ίδιων τελών κυκλοφορίας για τα αυτοκίνητα μεσαίου κυβισμού.
- Επιβαρύνσεις στα αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας που έχουν ταξινομηθεί μετά την 1/11/2011.
Συγκεκριμένα εξετάζεται η κατάργηση των μηδενικών τελών που υπολογίζονται με βάση του ρύπους, για αυτοκίνητα που εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα κάτω από 100 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Εναλλακτικά εξετάζεται η μείωση του ορίου των 99γρ./ CO2 στα 80 γρ./CO2. Σε τέτοια περίπτωση, περίπου 50.000 ιδιοκτήτες θα πρέπει να καταβάλουν τέλη κυκλοφορίας για το 2016 τα οποία θα ανέρχονται σε περίπου 30 -50 ευρώ.
Άλλες εισηγήσεις προβλέπουν αυξήσεις στους συντελεστές από έως και 50% για τα αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας άνω των 1.500 ή 1.800 κ.ε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr