«Εξαιτίας της μακράς διακοπής των διαπραγματεύσεων με την Ελλάδα είναι απίθανο να αναλάβουμε την διαχείριση των 14 αεροδρομίων αυτή τη χρονιά». Με αυτή τη δήλωση στο Reuters εκπρόσωπος της Fraport δίνει συνέχεια στο σήριαλ που ξεκίνησε προχθές με την δημοσίευση του ΦΕΚ που άνοιγε τον δρόμο στο ΤΑΙΠΕΔ να προχωρήσει στην υπογραφή της σύμβασης.
Την κίνηση αυτή ακολούθησαν πληροφορίες για ενστάσεις από τη γερμανική εταιρεία που ζητούσε πρόσθετες εγγυήσεις πως δεν θα βρεθούν αντιμέτωποι με νέες εκπλήξεις ενώ έθετε και ζήτημα αυξημένου κόστους για τη χρηματοδότηση του έργου.
Η κυβέρνηση απάντησε άμεσα και τόνισε πως «η κυβέρνηση τήρησε απολύτως τα συμφωνηθέντα» ενώ ξεκαθάρισε δια κύκλων της πως «αν και εφόσον η αντισυμβαλλόμενη εταιρία εγείρει θέμα επαναδιαπραγμάτευσης της σύμβασης, η επαναδιαπραγμάτευση δεν θα περιορίζεται στα ζητήματα που θα τεθούν από την εταιρία, αλλά θα είναι συνολική».
Το απόγευμα της Τετάρτης εκδόθηκε ανακοίνωση από το Δ.Σ. του ΤΑΙΠΕΔ στην οποία αναφέρεται πως «το τελευταίο διάστημα και σύμφωνα με τους όρους της διαγωνιστικής διαδικασίας, βρίσκεται σε διαρκή επαφή με την κοινοπραξία Fraport AG – Slentel Ltd η οποία επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον της για την ολοκλήρωση της συμφωνίας, με την ανανέωση των εγγυητικών επιστολών συνολικού ύψους €30.000.000 τον Απρίλιο 2015».
Στην ίδια ανακοίνωση ξεκαθαρίζεται πως "η πρόσφατη απόφαση του ΚΥΣΟΙΠ ανοίγει το δρόμο για τη συγκεκριμενοποίηση των διαδικασιών που θα οδηγήσουν σύντομα στην υπογραφή των συμβάσεων παραχώρησης".
Σημειώνεται ότι μνημονιακός στόχος είναι να έχει κλείσει η συμφωνίας ως τα τέλη Φεβρουαρίου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr