Σύμφωνα με κύκλους του Μεγάρου Μάξιμου μια κίνηση αναθεώρησης της συμφωνίας από το σχήμα με επικεφαλής τη Γερμανική εταιρία θα ανοίξει συνολικά τη συζήτηση για τους όρους της παραχώρησης. Αξίζει να σημειωθεί ότι η κυβέρνηση στους πρώτους της μήνες επιδίωκε την ριζική αλλαγή των όρων της σύμβασης με ενδεχόμενη εξαίρεση του αεροδρομίου Χανίων ή συμμετοχή στο κοινοπρακτικό σχήμα κρατικού φορέα ή των Περιφερειών
Όπως τονίζεται "η ολοκλήρωση της παραχώρησης 14 περιφερειακών αεροδρομίων, χωρίς μεταβολή των όρων που είχαν συμφωνηθεί από τη προηγούμενη κυβέρνηση, αποτελούσε (για ευνόητους λόγους)ρητό όρο της συμφωνίας που προέκυψε από τη Σύνοδο της 12ης Ιουλίου.
Η κυβέρνηση τήρησε απολύτως τα συμφωνηθέντα και χθες, 18 Αυγούστου, δημοσιεύτηκε το σχετικό ΦΕΚ με αριθμό 240.Β/2015.
Αν και εφόσον η αντισυμβαλλόμενη εταιρία εγείρει θέμα επαναδιαπραγμάτευσης της σύμβασης, η επαναδιαπραγμάτευση δεν θα περιορίζεται στα ζητήματα που θα τεθούν από την εταιρία, αλλά θα είναι συνολική" αναφέρεται σχετικά.
Η πρώτη αυτή ιδιωτικοποίηση που "καίει" τους Γερμανούς (μέτοχος στη Fraport είναι η TUI, ο μεγαλύτερος tour operator που δραστηριοποείται στη χώρα) θα φέρει στα ταμεία της χώρας πάνω από 1,2 δισ. εκ ευρώ.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr