Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Καθημερινή», το πρόβλημα έγκειται σε δύο "υποπροβλήματα" από τη μεριά της αναδόχου: αφενός ζητά αδιαμφισβήτητες εγγυήσεις για την παραχώρηση και αφετέρου φέρεται να αντιμετωπίζει δυσκολίες στην εξασφάλιση χρηματοδότησης εξαιτίας του ρίσκου της Ελλάδας.
Αποτέλεσμα της κατάστασης αυτής, σύμφωνα με το δημοσίευμα, είναι να διατυπώνονται αμφιβολίες για το κατά πόσον το τίμημα των 1,2 δισ. που αναφέρεται στη συμφωνία που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ θα μπορέσει να εισπραχθεί εντός του 2015 αν και από τη μεριά της κυβέρνησης καταβάλλεται προσπάθεια η σύμβαση να υπογραφεί έως τα τέλη Νοεμβρίου.
Οι χθεσινές δηλώσεις εκπροσώπου της Fraport που χαρακτήρισε την απόφαση του ΚΥΣΟΙΠ «βάση για την επανέναρξη των διαπραγματεύσεων μεταξύ της Fraport και του ΤΑΙΠΕΔ», αναζωπύρωσαν τη συζήτηση για το μεγάλο deal, διευκρινίζοντας, παράλληλα, πως ο γερμανικός όμιλος δεν είναι σε θέση να κάνει λόγο για το περιεχόμενο των διαπραγματεύσεων όπως και ότι δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα για τις συγκεκριμένες διαπραγματεύσεις. Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν πως ο γερμανικός όμιλος επιθυμεί τόσο να κερδίσει χρόνο όσο και ενδεχόμενες παραχωρήσεις, ενώ παράλληλα επιδιώκει να μην εμφανιστεί ως πειθήνιος επενδυτής που περίμενε υπομονετικά για να πληρώσει ένα τίμημα που ο ίδιος ο πρωθυπουργός έχει χαρακτηρίσει δίκαιο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr