Κύρια ομιλήτρια ήταν η Γενική Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων Κατερίνα Σαββαΐδου, η οποία στην ομιλία της αναφέρθηκε στον εκσυγχρονισμό της φορολογικής και τελωνειακής διοίκησης και στη βελτίωση των παρεχόμενων στους πολίτες υπηρεσιών.
Ειδικότερα, για τη βελτίωση της φορολογικής διοίκησης, έκανε αναφορά: στην ενίσχυση της αυτονομίας της Γ.Γ.Δ.Ε., στην ανάπτυξη στρατηγικής ανθρώπινου δυναμικού, στη διαρκή επιμόρφωση των στελεχών της Γ.Γ.Δ.Ε., στη σύνταξη περιγραμμάτων θέσεων εργασίας, στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη συστήματος βαθμολογίου, στο σχεδιασμό συστήματος επιλογής προϊσταμένων με αντικειμενική διαδικασία καθώς και σε λοιπές δράσεις για την ανάπτυξη του προσωπικού της Γ.Γ.Δ.Ε., όπως η ανάπτυξη της Επιχειρησιακής Αριστείας, ο σχεδιασμός συστήματος επίλυσης συγκρούσεων κ.λπ.
Αναφορικά με την παροχή υπηρεσιών στους φορολογούμενους, ειδική μνεία έκανε στην επέκταση της διαθεσιμότητας ηλεκτρονικών υπηρεσιών, την υιοθέτηση ενεργειών υποστήριξης της οικονομικής δραστηριότητας, όπως η σύσταση Αυτοτελούς Γραφείου Επενδύσεων και Επιχειρηματικότητας, καθώς και η προώθηση ενεργειών επικοινωνίας για τους πολίτες, όπως η λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου, η ενημέρωση των πολιτών μέσω site της Γ.Γ.Δ.Ε. ή μέσω RSS Feed, η έκδοση εγχειριδίων οδηγιών.
Η Κατερίνα Σαββαΐδου παρουσίασε επίσης τις προτάσεις της Γ.Γ.Δ.Ε. για τη βελτίωση του ελεγκτικού και εισπρακτικού μηχανισμού καθώς και την αντιμετώπιση της διαφθοράς.
Στην ημερίδα μίλησαν επίσης ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος, ο δημοτικός σύμβουλος Ροδίων, Μανωλάκης Ιωάννης, ο Πρόεδρος του 12ου Περιφερειακού Τμήματος Δωδεκανήσου του Ο.Ε.Ε. , Μιχάλης Μιχαήλ, ο Πρόεδρος Ινστιτούτου Οικονομικών και Φορολογικών Μελετών (Ι.Ο.Φο.Μ.), Γιώργος Κορομηλάς, ο Α΄ Αντιπρόεδρος Ινστιτούτου Οικονομικών και Φορολογικών Μελετών (Ι.Ο.Φο.Μ.), Απόστολος Αλωνιάτης, ο Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου, Αντώνης Καμπουράκης και ο Πρόεδρος Εμπορικού Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου, Ιωάννης Πάππου.
Η Γενική Γραμματέας επισκέφθηκε και τη Δ.Ο.Υ. Ρόδου, όπου είχε την ευκαιρία να συζητήσει με το προσωπικό τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους και πως αυτά μπορούν να επιλυθούν, με απώτερο σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών αλλά και την εύρυθμη λειτουργία της Υπηρεσίας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr