Η συγκεκριμένη εισήγηση, σύμφωνα με τα ΝΕΑ, στοχεύει στο να μειωθούν τα υψηλά πρόστιμα και να γίνει προσαρμογή με βάση την οικονομική κρίση, ώστε να μπορεί να πληρώνει την κλήση ο πολίτης, δεδομένου ότι ένας σημαντικός αριθμός πολιτών λόγω έλλειψης χρημάτων αδυνατεί.
Σήμερα, το μεγαλύτερο μέρος των ποσών που δίνονται για τις κλήσεις για παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας πηγαίνει στα ταμεία των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και εκείνοι στη συνέχεια καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Επίσης σύμφωνα με νόμο του 2014 πέντε ευρώ από κάθε κλήση των 100 ευρώ για τροχαία παράβαση που πληρώνουν οι πολίτες πηγαίνουν στα επικουρικά ταμεία για τις συντάξεις των ενστόλων.
Ακόμη εάν η κλήση πληρώνεται στα υποκαταστήματα των Ελληνικών Ταχυδρομείων ένα ποσό της τάξης των 3,5 ευρώ ανά εισπραχθείσα κλήση το κρατούν τα ΕΛ.ΤΑ.
Επιπλέον εάν λήξει η ημερομηνία εξόφλησης του ποσού της κλήσης τότε αναγκαστικά ο πολίτης θα πρέπει να απευθυνθεί στην Εφορία η οποία κρατάει ένα ποσοστό της τάξης του 5% ανά βεβαίωση είσπραξης.
382.361 κλήσεις της Τροχαίας το 2014
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τροχαίας πέρυσι βεβαιώθηκαν 382.361 παραβάσεις σε όλη την επικράτεια. Οι παραβάσεις, που βεβαιώθηκαν αφορούν: 156.892 παραβάσεις ταχύτητας, 54.354 για μη χρήση κράνους, 30.683 παραβάσεις οχημάτων (ΚΤΕΟ), 34.526 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας, 29.597 για οδήγηση υπό την επήρεια μέθης, 23.459 για παραβίαση χρήσης κινητού τηλεφώνου, 12.729 για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα, 13.913 για παραβιάσεις ερυθρού σηματοδότη, 8.107 για αντικανονικό προσπέρασμα, 5.744 για φθαρμένα ελαστικά, 5.137 για αντικανονικούς ελιγμούς, 3.836 για παραβίαση προτεραιότητας, 2.461 για παράνομες διαφημιστικές πινακίδες, 626 για μη χρήση παιδικών καθισμάτων και 297 για κίνηση στην αριστερή λωρίδα - μη κίνηση στο δεξιό άκρο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr