Υπενθυμίζεται ότι στη β' φάση του διαγωνισμού είχαν περάσει η κινεζικών συμφερόντων Cosco, η ολλανδική APM Terminals (θυγατρική της δανέζικης Maersk), καθώς και η Ports of America, η ICTS και η Utilico.
Πρόσφατα το ΤΑΙΠΕΔ εκτός από την πώληση του 51% του ΟΛΠ αντί για το 67,7% της αρχικής προκήρυξης, εξέτασε και τους νέους όρους της προκήρυξης του διαγωνισμού, τους οποίους γνωστοποίησε σε όλους τους επενδυτές που είχαν περάσει στη β΄ φάση του διαγωνισμού.
Οι αλλαγές στους όρους της προηγούμενης προκήρυξης, σύμφωνα με πληροφορίες, εκτός της διάθεσης του 51%, άφηναν ανοιχτό και το ενδεχόμενο να υπάρξει ρήτρα για σταδιακή διάθεση και του υπόλοιπου 16,7% που θα συνδέεται με τις επενδύσεις που θα δεσμευθεί να υλοποιήσει ο προτιμητέος επενδυτής, το τίμημα και το ετήσιο μίσθωμα.
Επιπλέον αλλαγή φέρεται να είναι και η αύξηση του ετήσιου μισθώματος που θα καταβάλλει ο πλειοδότης επενδυτής στο Δημόσιο.
Με βάση του νέους όρους τελικά, σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, επελέγησαν η κινεζική Cosco, η ολλανδική APM Terminals και η International Container Terminal Services (ICTS).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr