Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Γεγονός που φρέναρε την διείσδυση των τελευταίων στην αγορά, αφού ο καταναλωτής ξέρει πια ότι μπορεί να βρει τις αγαπημένες του μάρκες σε ελκυστικές τιμές. Ενδεικτικό αυτού είναι ότι ενώ προ της κρίσης το χάσμα τιμής ανάμεσα στα επώνυμα και τα Pl ήταν 54% σήμερα αυτό έχει πέσει κάτω από το 49%. Είναι χαρακτηριστικό επίσης ότι έκθεση της IRI δείχνει επιβράδυνση στις πωλήσεις προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στην Ευρώπη, για πρώτη φορά ύστερα από την έναρξη της οικονομικής κρίσης.
Η κυρίαρχη λοιπόν τάση στη παρούσα φάση είναι οι καταναλωτές να κάνουν συχνές επισκέψεις σε περισσότερα από ένα καταστήματα για να βρουν τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό επώνυμων προϊόντων στις χαμηλότερες δυνατές τιμές. Κάτι που δεν ισχύει στα μη τρόφιμα, καθώς εκεί ο καταναλωτής δεν έχει "αγαπημένες μάρκες" και ως εκ τούτου η επιλογή του εξαρτάται αποκλειστικά από την τιμή.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου