Συγκρατημένες εκπτώσεις από 10% έως και 30% ακολουθούν οι αλυσίδες λιανικής ηλεκτρικών ειδών στην τελευταία εκπτωτική περίοδος που ολοκληρώνεται στα τέλη του Φεβρουαρίου αναγνωρίζοντας ότι οι τιμές σε πολλά προϊόντα έχουν συμπιεστεί σε πολύ χαμηλά επίπεδα τα προηγούμενα χρόνια, ενώ αρκετά είδη πωλούνται στο κόστος, χωρίς να αποκλείονται και από την άλλη περιπτώσεις ειδών που διανέμονται σε "σκοτωμένες τιμές" (κάτω δηλαδή από το κόστος αγοράς τους).
Συνομιλώντας λοιπόν με παράγοντες της αγοράς μας τόνισαν ότι η κρίση δεν έχει κοπάσει στον κλάδο, ο οποίος την περίοδο των εορτών έχασε ένα επιπλέον 5% στην αξία του. Το θετικό κατά τις ίδιες πηγές είναι ότι ο Νοέμβριος κύλησε ικανοποιητικά από πλευράς πωλήσεων παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 6%. Αναλυτικότερα οι λευκές συσκευές κέρδισαν ένα 9%, οι μαύρες συσκευές 11%, ενώ στον αντίποδα βρέθηκαν οι μικροσυσκευές με απώλειες ύψους 5% και η πληροφορική με 7% Την μεγαλύτερη όμως αύξηση τον Νοέμβριο εμφάνισε η κατηγορία τηλεπικοινωνίες με 10%.
Για το 2015 οι εκτιμήσεις για την πορεία του κλάδου είναι συγκεχυμένες καθώς τον πρώτο και τελευταίο λόγο στην καταναλωτική ζήτηση διαδραματίζει η ψυχολογία του καταναλωτή. Οπως λένε αν δεν έχει επιστρέψει στον καταναλωτή το συναίσθημα ασφάλειας δεν πρόκειται να προχωρήσει σε αγορές προϊόντων που ως επί το πλείστον δεν είναι πρώτης ανάγκης.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr