Η προεκλογική περίοδος πάντα δεν είναι και ό,τι καλύτερο για τους εισπρακτικούς μηχανισμούς άλλωστε. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι όποιος και να έλθει στην εξουσία είναι απαραίτητη η καλή πορεία των εσόδων και ο έλεγχος των δαπανών μια και αυτό αποτελεί βασικό διαπραγματευτικό χαρτί απέναντι στην τρόικα, όπως αναφέρει σε ανάλυσή του με τίτλο «Γιατί η Ελλάδα χρειάζεται νίκη του ΣΥΡΙΖΑ».
Ήδη, όμως, καταγράφονται οι πρώτοι πονοκέφαλοι στις υπηρεσίες του Υπ. Οικονομικών. Ως την τελευταία ώρα παρέδιδαν πινακίδες όσοι αδυνατούν να αντεπεξέλθουν όχι μόνο στο βάρος των Τελών Κυκλοφορίας, αλλά και στο υψηλό κόστος ασφάλισης και οι υψηλές τιμές των καυσίμων, οι οποίες σύμφωνα τα τελευταία στοιχεία της Κομισιόν, είναι οι τρίτες υψηλότερες στην Ευρωζώνη, οδήγησαν στην ακινησία 130.000 αυτοκίνητα το 2014.
Μόνο την προηγούμενη Παρασκευή και τη Δευτέρα, δηλαδή τις ημέρες που παρατάθηκε η προθεσμία παράδοσης πινακίδων, κατατέθηκαν περίπου 30.000 πινακίδες. Όσο για τις απώλειες εσόδων αυτές το υπουργείο Οικονομικών τις εκτιμά στα περίπου 44 εκατ. ευρώ.
Παράλληλα πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει "κολλήσει" η καταβολή της 4ης δόσης του ΕΝΦΙΑ αλλά καταγράφεται μια νέα "φουρνιά" χρεών 1,6 δισ ευρώ. Εάν επιβεβαιωθούν τα πρώτα στοιχεία από τις πληρωμές του Δεκεμβρίου, τότε οι αποκλίσεις στα φορολογικά έσοδα θα φτάσουν- αν δεν ξεπεράσουν- τα 800 εκατ. ευρώ.
Γ.Α.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr