Πιο συγκεκριμένα, ως κριτήρια για τον προσδιορισμό της κατηγορίας των υπαλλήλων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων για τους οποίους θα πραγματοποιηθούν έλεγχοι της περιουσιακής τους κατάστασης καθορίζονται:
- Απόκλιση φορολογητέου εισοδήματος με τραπεζικό υπόλοιπο,
- Μεταβολή τραπεζικών καταθέσεων,
- Εμβάσματα στο εξωτερικό,
- Απόκλιση τεκμηρίων διαβίωσης και δηλωθέντων εισοδημάτων,
- Μεταβολή περιουσιακής κατάστασης,
- Απόκτηση και μεταβίβαση περιουσιακών στοιχείων εντός του ίδιου έτους,
- Απόκλιση του συνόλου των καταθέσεων από ανάλωση κεφαλαίου,
- Υπηρεσία που υπηρετεί, θέση έργου, θέση ευθύνης, χρόνος παραμονής σε θέση ευθύνης,
- Συνυπηρέτηση με σύζυγο στην ίδια υπηρεσία,
- Σύζυγος και συγγενείς Α΄ βαθμού λογιστές.
Πάντως, οι έλεγχοι της περιουσιακής κατάστασης των υπαλλήλων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων θα διενεργηθούν, κατά προτεραιότητα, σύμφωνα με εμπιστευτικό πρόγραμμα που θα υποβάλλει η Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων στη Γενική Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων και κατόπιν εγκρίσεώς της.
Ο έλεγχος της περιουσιακής κατάστασης θα διενεργηθεί σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις και τις εγκύκλιες διαταγές.
Εξαιρούνται του δείγματος οι υπάλληλοι για τους οποίους διενεργείται έλεγχος περιουσιακής κατάστασης από τη Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων ή άλλη Υπηρεσία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr